Tgrt Haber
11 Şubat 2016 16:20

EPDK şikayet hattı kuruyor

EPDK Başkanı Mustafa Yılmaz, tüketici sorunları için yeni bir dairenin kurulacağını belirtti.

EPDK şikayet hattı kuruyor
EPDK,tüketici,

Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) Başkanı Mustafa Yılmaz "Tüketici Dairesi Başkanlığı şeklinde yeni bir daire kurma niyetimiz var'dedi. Bununla ilgili yasal düzenleme gerekiyor bunun çalışmasını da yaptık ve bakanlığımıza gönderdik" - "Tüketici ödediği yatırım bedelinin karşılığını kaliteli hizmet olarak alamıyorsa bunun hesabını soracağız, bunda kesinlikle kararlıyız"

Yılmaz, tüketicilerin elektrik, doğalgaz ve akaryakıt sektörlerindeki şikayetlerine odaklanacak daireyle ilgili AA muhabirine açıklamalarda bulundu.

Enerji piyasasının düzenlenmesinde gösterilen özenin, tüketiciyle iletişim kurma ve ihtiyaçlarını giderme konusunda da gösterilmesinin zorunlu olduğunu anlatan Yılmaz, "Tüketici Dairesi Başkanlığı şeklinde yeni bir daire kurma niyetimiz var. Bununla ilgili yasal düzenleme gerekiyor bunun çalışmasını da yaptık ve bakanlığımıza gönderdik" diye konuştu.

Yakın dönemde elektrik dağıtımıyla ilgili 18 milyar lira büyüklüğünde bir yatırım için izin verdiklerine işaret eden Yılmaz, "Yatırımı ne kadar yaparsanız yapın eğer tüketici memnuniyetinde artma veya şikayetinde azalma yoksa bu hususta nafile çaba harcamış olursunuz" ifadesini kullandı.

"Yatırım tüketiciye yansımazsa hesabını soracağız"

Tüketici memnuniyetinin artırılması konusunda kararlı olduklarını kaydeden EPDK Başkanı Yılmaz, şunları söyledi:

"Biz bu hususta nafile çaba istemiyoruz, tüketici vermiş olduğu yatırım bedelinin karşılığını kaliteli hizmet olarak alamıyorsa bunun hesabını soracağız, bunda kesinlikle kararlıyız. EPDK personel sayısı anlamında sınırlı bir kurum, ancak müşteri hizmetlerine ilişkin kuvvetli bir dairemizin olması lazım. Bunu gerçekleştirdikten sonra bu problemlerin üzerine giderek, tüketici memnuniyetini ne kadar yükseltirsek, başarı oranı da o kadar yükselecek demektir."

Yılmaz, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı ile birlikte birtakım çalışmalar yaptıklarını belirterek, hem bakanlık hem de dağıtım şirketleri ile koordinasyon içerisinde ve yerinden denetim mekanizması üzerinden tüketici memnuniyetinin artırılmasına çalışacaklarını da sözlerine ekledi.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...