Tgrt Haber
05 Kasım 2015 09:32

Seçimler sonrası şaşkına çeviren anket

Araştırma şirketi IPSOS, 1 Kasım seçimleri sonrası özel bir anket hazırladı.

Seçimler sonrası şaşkına çeviren anket
genel seçimler, seçim anketi, anket şirketi, ıpsos araştırma şirketi, anket, seçim sonrası ilk anket,

2-3 Kasım'da bilgisayar destekli telefon görüşmesi veri toplama tekniği ile yapılan araştırma 81 ilde 18 yaş üstü seçmenle 1614 görüşme gerçekleştirildi. Şirkete göre araştırmadaki hata payı ise yüzde 2.4.  
MHP BARAJI AŞAMADI, AK PARTİ 4 PUAN DAHA ARTIRDI
Açıklanan ankette çıkan sonuçlar şaşkına çevirdi. Anket sonuçlarına göre; Milliyetçi Hareket Partisi'nin (MHP) yüzde 9 oy oranı ile barajı aşamadığı ve 1 Kasım seçimlerinden ezici bir zaferle çıkan AK Parti'nin oyunu 4 puan daha artırdığı görüldü.
Bir diğer dikkat çeken detay ise anket sonuçlarını seçim sonrası süngüsü düşen Doğan Medya Grubu'nun yayın organı CNN Türk'ün açıklaması oldu. 
İşte seçim sonrası IPSOS tarafından yapılan ilk anket sonuçları; 
Seçimler sonrası şaşkına çeviren anket
Seçimler sonrası şaşkına çeviren anket
Seçimler sonrası şaşkına çeviren anket

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...