Tgrt Haber
08 Şubat 2021 10:29 - Güncelleme : 16 Şubat 2022 10:37

Bizi Diğerlerinden Ayıran 6 Özelliğimiz

1990 yılında kurulmuş olan FORMÜL, AR-GE, tasarım, proje ve yüksek mühendislik çalışmalarıyla içinde bulunduğu sektöre katkı yapmaya halen devam etmektedir.

Bizi Diğerlerinden Ayıran 6 Özelliğimiz
reklam,formül boru,formül

FORMÜL, ürün grubu ve çeşitliliği ile üst yapı tesisat sektöründe lider konumdadır. Ürün yelpazesinin zengin olması FORMÜL’ü, müşterilerinin yanı sıra diğer PPRC üreticilerinin de ilgi odağı haline getirmiştir. Model firma özelliği ile plastik sektöründe saygın bir yer edinmiştir.

Kaliteli ve mükemmel ürün üretme hedefiyle beraber, en öne müşteri memnuniyetini almış; laboratuvar çalışmaları ve AR-GE bölümünün desteği ile hatasız ürün üretme ilkesini benimsemiştir.

PPRC Boru, Ek Parçaları (Fittings) ve PVC Boru fabrikalarına; Metal Uç ve Ekler (Insert) fabrikası ile Kalıp (Mold) fabrikası destek vermektedir.

Kendi tesislerinde, sıfırdan çok gözlü kalıplar üretebilme ve mevcut kalıplarını da hızlı şekilde onarıp tekrar üretime alabilme, metal girdi ihtiyaçlarını kendisi üretebilme birikim ve yeteneği sayesinde; dışarıya bağımlı kalma sorununu kökten çözmüştür.

Montaj, ambalajlama, paketleme ve kolileme çalışmaları ise otomatik makinelerde gerçekleştirilmektedir.

Dünyanın her bölgesine satış yapmak ve rekabet üstünlüğü sağlamak için ihtiyaç duyduğu uluslararası tüm kalite belgelerine, faydalı model ve patent belgelerine, ISO 9001-2015 kalite belgesi, ISO 27001-2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi ve AEO Yetkilendirilmiş Yükümlü Sertifikası belgelerine sahip olmuş ve ürünlerinin uluslararası marka tescillerini yaptırmıştır. Bu belgeler arasında çok tanınmış olan TSE, DVGW, AENOR, CSTB, GOST, AVIZ TEHNIC, UKR SEPRO, SKZ, TZW ve diğer ülkelerin kalite sertifikaları; bağımsız kuruluşlar tarafından periyodik olarak denetlenmektedir.

Ürettiği ürünler; FORMÜL, AQUAPA, FORAQUA, AQUAPIPE ve AQUAPLAST ünvan, şekil ve logolarını içeren tescillenmiş markalarıyla, tüm dünyada temsil edilmektedir.

FORMÜL, Asya, Avrupa, Amerika ve Afrika kıtalarında, yani tüm dünyada, 80’nin üzerinde ülkeye ihracat yapmakla birlikte; her yıl yeni pazarlar keşfederek bu sayıyı arttırmayı sürdürmektedir. Formül’ün nihai hedefi; %29,2’si karalarla kaplı olan dünyanın her bir noktasına, ürünlerini ulaştırabilmektir.

FORMÜL, temel olarak ihracatçı özelliğini her zaman koruma kararında olsa da 2018 ve 2019 yıllarından başlayarak yurt içinde de bayilikler vermeye başlamış; 2020 itibariyle yurt içi örgütlenme çalışmalarını önemli bir düzeye ulaştırmıştır.

FORMÜL, pazardaki ağır rekabet şartlarına rağmen kaliteden ödün vermeyerek, ürününün her zaman arkasında durmayı vizyon ve misyonuna eklemiş olup, ilerici ve modern bir çizgiyi kendisine ilke edinmiştir.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...