Tarih : 11.06.2021 - 12:11 Yorum : 0

Oxford-AstraZeneca aşısını olunca sesini kaybettiğini sandı

İngiltere'de bir kadın Oxford-AstraZeneca aşısının ikinci dozunu aldıktan sonra konuşamadığını iddia etti. Doktorlar, konuya ilişkin açıklama yaptı.

Oxford-AstraZeneca aşısını olunca sesini kaybettiğini sandı

43 yaşındaki İngiliz kadın, ikinci kez Oxford-AstraZeneca aşısını olmasının ardından konuşamadığını iddia etti. Sofia Games adlı kadın, 19 Mayıs'ta iğneyi aldıktan birkaç saat sonra konuşmasını engelleyen 'ciddi bir alerjik reaksiyon' geçirdiğini düşünüyor. Doktorlar ise yaptıkları muayene doğrultusunda herhangi bir yanlış durumla karşılaşmadıklarını, bu durum karşısında şaşkınlığa uğradıklarını söylediler. 

Gomes, hastanede bir hafta kadar kaldı ve birkaç uzman tarafından muayene edildi. Gomes'e göre, konuşamamasının altında yatan sebep aşıydı fakat doktorlar, sesini kaybetmesinin büyük ihtimalle bir tesadüf olduğunu açıkladı.

KANIT BULUNAMADI

Doktorlar, Gomes'in sesini aşı nedeniyle kaybettiğini kanıtlayacak hiçbir bulguya ulaşamadıklarını da sözlerine eklediler. Dailymail'in haberine göre, ayrıca, aşının yaygın yan etkileri arasında enjekte edildiği kolda ağrı, baş ağrısı, kas ağrısı ve yorgunluk olabileceğini fakat ses kaybı yaşanamayacağını dile getirdiler.

Konuya ilişkin açıklama yapan İngiliz kadın, insanların hala aşı yaptırmalarını fakat yan etkiler konusunda dikkatli olmalarını söyledi.

Hindistan koronavirüs salgınında dünya rekoru kırdı! Hindistan koronavirüs salgınında dünya rekoru kırdı! Koronavirüs ile mücadelede adeta felaketi yaşayan Hindistan’da günlük can kaybı 6 bin 148 olarak dünya rekoru kırdı

Koronavirüs şekeri tetikliyor Koronavirüs şekeri tetikliyor Hastanelerdeki gözlemler, Kovid-19 hastalarında kan şekerinin yükseldiğini gösteriyor. Bu sebeple uzmanlar salgına yakalanan kişilerin şeker ölçümlerini yaptırmasını tavsiye etti.

 

 
 
YORUM YAPIN

 
 
© 2004 - TGRT Haber