Resmi Gazete’de Psikolog, Pedagog ve Sosyal Çalışmacı alacağını duyuran Adalet Bakanlığı, alacağı personelleri kendi bünyesinde çalıştıracak. Belirtilen pozisyonlarda uzun zamandır atama ve işe alım haberlerini takip eden vatandaşlar, bakanlığın duyurusunun ardından internet üzerinden yoğun bir araştırma yapmaya başladı. Peki Adalet Bakanlığı kaç personel alacak? Adalet Bakanlığı personel alım şartları neler? İşte detaylar…
Adalet Bakanlığı kadrosunda çalıştırmak üzere Psikolog, Pedagog ve Sosyal Çalışmacı alacağını duyurdu. Resmi Gazete üzerinden yayınlana haberde yer alan bilgiye göre Adalet Bakanlığı, 50 psikolog, 30 pedagog ve 120 sosyal çalışmacı istihdam edecek. Toplamda 200 personel alacağını ifade eden Adalet Bakanlığı’nın Resmi Gazete’de yer alan haberi şu şekilde:
“Adalet Bakanlığı Memur Sınav, Atama ve Nakil Yönetmeliği" hükümleri doğrultusunda, Adli Destek ve Mağdur Hizmetleri müdürlüklerinde istihdam edilecek 50 psikolog, 30 pedagog ve 120 sosyal çalışmacı personeli, sözlü sınav sonucuna göre alınacak.”
Adalet Bakanlığı 200 personel alımı için başvurular, e-Devlet üzerinden online olarak gerçekleştirilecek.
Kendi bünyesinde çalıştırmak üzere Psikolog, Pedagog ve Sosyal Çalışmacı pozisyonlarında 200 personel alımı yapacağını duyuran Adalet Bakanlığı başvuruları için adaylar, e-Devlet üzerinden Adalet Bakanlığı Kariyer Kapısı-Kamu İşe Alım ve Kariyer Kapısı adresine gitmeleri ve e-Devlet şifresi ile başvurularını gerçekleştirmeleri gerekiyor.
Adalet Bakanlığı bünyesinde gerçekleştirilen personel alımları için belirtilen tarih aralığı 13-27 Aralık şeklindedir. Başvuru yapmak isteyen adaylar, bu tarihler içerisinde e-Devlet üzerinden başvurularını gerçekleştirebilecekler.
Psikolog, Pedagog ve Sosyal Çalışmacı pozisyonlarında 200 personel alımı için aşağıda yer alan şartlara uyum sağlanması gerekmektedir: