Tgrt Haber
20 Aralık 2019 13:29

BNP Paribas Cardif InsurTech İnovasyon Challenge Programı’nın kazananları belli oldu

Değişen dünyanın sigortacısı BNP Paribas Cardif, insurtech alanındaki girişimcileri güçlendirmek hedefiyle başlattığı InsurTech İnovasyon Challenge Programı kapsamında en başarılı üç startup’ı ödüllendirerek girişimcilere destek oldu.

BNP Paribas Cardif InsurTech İnovasyon Challenge Programı’nın kazananları belli oldu
BNP Paribas Cardif,girişimcilik

BNP Paribas Cardif Türkiye’nin girişimcilik ekosisteminin önemli paydaşlarından Hackquarters ekibi iş birliğiyle hayata geçirdiği BNP Paribas Cardif - InsurTech İnovasyon Challenge Programı’nın kazananları belirlendi. Ürün ve servislerde sigortanın geleceği, nesnelerin interneti ve giyilebilir teknolojiler, mobilite, müşteri kazanımı, satış sonrası hizmetler ve iş ortaklıkları konularında en başarılı on projeyi dinleyen ve değerlendiren jüri; B2Metric, Uservision ve MuseBirds’ü ilk 3 startup olarak belirlerken, Pabbler adlı startup’ı da Jüri Özel Ödülü’ne layık gördü. Ödül alan startup’lara BNP Paribas Cardif global inovasyon programına katılma şansının yanı sıra BNP Paribas Cardif Türkiye ekipleri ile iş ortaklığı yapma fırsatı sunuluyor.

Türkiye ve farklı ülkelerden 100 girişimcinin başvurduğu InsurTech İnovasyon Challenge Programı ile BNP Paribas Cardif, girişimcilik ekosistemini güçlendirmeyi hedeflerken aynı zamanda sigortacılık alanındaki teknolojik yaklaşımları teşvik etmeyi amaçlıyor. Globalde de girişimcilere yönelik projelere her daim destek veren BNP Paribas Cardif’in değerleri arasında “yenilikçilik” ve “girişimcilik” yer alıyor.

BNP Paribas Cardif InsurTech İnovasyon Challenge Programı’nın kazananları belli oldu

Kişmir: “Sektörümüzdeki girişimcilik ekosistemin güçlendirilmesini hedefliyoruz”
Sigortacılık sektöründeki girişimcilik ekosistemini destekleyen program ile ilgili görüşlerini belirten BNP Paribas Cardif Genel Müdürü Cemal Kişmir, “Teknolojik ve dijital dönüşümün büyük bir hızla ilerlediği günümüzde inovasyona yönelik faaliyetlerimizi her geçen gün artırıyoruz. Bugün geldiğimiz noktada, yalnızca teknolojik dönüşüm projeleri ile çağa ayak uydurmaya çalışmak yeterli olmuyor. Bunun yanı sıra teknoloji temelli kurulan, pazara çok hızlı bir şekilde çıkabilen startup’lar ile köklü firmaların doğru bir iş birliği modelinde buluşması gerekiyor. Bu anlayışla gerçekleştirdiğimiz InsurTech İnovasyon Challenge Programı ile yeni nesil startup’lara destek vererek sektörümüzdeki girişimcilik ekosisteminin oluşturulmasını hedefliyoruz. BNP Paribas Cardif olarak sigortacılık sektöründe fark oluşturarak büyürken, yenilikçi çözümlerimiz ile inovatif çalışmalara rehberlik ve önderlik etmenin mutluluğunu yaşıyoruz” dedi.

BNP Paribas Cardif InsurTech İnovasyon Challenge Programı’nın kazananları belli oldu

Dereceye giren startup’lar
Birinciliği kazanan B2Metric, sigorta ve finans alanındaki sahtecilik vakalarının risk yönetimini üstlenen yapay zekâ analitiği geliştiriyor. İkinci seçilen Uservision, markalara hedef kitlelerini daha yakından tanıma ve müşterileri ile empati kurma olanağı tanıyan bir yapay zekâ platformu sunuyor. Üçüncü olan MuseBirds ise seyahat edenler için memnuniyet ürünleri tasarlıyor ve havayolu şirketleri iş birliği ile müşterilerine ulaştırıyor. Jüri Özel Ödülü’ne layık görülen Pabbler da gezginlerin bavullarındaki boş alanları kiralayarak e-ticaret sitelerinin yurtiçi ve yurtdışında ürün teslimatı yapmalarını sağlıyor.

BNP Paribas Cardif Hakkında
Kredi koruma sigortalarında dünya lideri olan BNP Paribas Cardif, müşterilerine tasarruf ve koruma ürünleri sunarak amaçlarını ve arzularını gerçekleştirmelerine destek olurken, öngörülemeyen risklere karşı koruma sağlar. BNP Paribas Grubu’nun iştiraki olarak, yeni yaşam tarzları ve alışkanlıklarla şekillenen günümüz dünyasında özgün iş ortaklığı modeliyle çalışmaktadır. Dünya genelinde birçok farklı sektörde (bankalar ve finans kurumları, otomotiv şirketleri, perakende, telekomünikasyon, enerji, Bağımsız Finans Danışmanları ve brokerlik) 500 iş ortağına nihai tüketicilere sunulmak üzere çözümler geliştirir.

Avrupa, Asya ve Latin Amerika olmak üzere 3 bölgedeki güçlü konumuyla toplam 35 ülkede 100 milyon müşteriye hizmet veren BNP Paribas Cardif, bireysel sigortacılık alanında global bir uzmanlığa sahiptir. BNP Paribas Cardif, dünya çapında yaklaşık 10,000 çalışanıyla 2018 yılında toplam 31,8 milyar Euro brüt prim üretimine ulaşmıştır.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...