Tarih : 11.09.2021 - 12:11 Yorum : 0

e-Devlet’ten kamuya iş başvurusu nasıl yapılır?

Kamu kurumlarına personel alımı artık tek bir noktadan yapılacak. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisinin yürüttüğü çalışma sonrası kamu işe alımı hizmeti e-Devlet’e dahil edildi. Peki 'kariyer kapısı' üzerinden devlet kadrolarına e-Devlet'ten iş başvurusu nasıl yapılır? İşte yeni dönemin ayrıntıları

e-Devlet’ten kamuya iş başvurusu nasıl yapılır?

E-Devlet’in hizmet alanı genletildi. 803 kurum tarafından sunulan 6 bine yakın hizmetin yer aldığı e-devlete yenileri eklendi. Onlardan biri kariyer kapısı kamu işe alım hizmeti oldu. Kamu işe alımları e-Devlet üzerinden yapılacak.

E-Devlet’e yeni bir hizmet eklenerek kamuya alınacak personel ihtiyacı Kariyer Kapısı’ üzerinden yapılacak. Kamu kurumlarına iş başvurusunda bulunacaklar tarafından personel alımları, memur, sözleşmeli personel alımlarına başvurunun nasıl yapılacağı merak ediliyor. E-Devlet ile iş başvurusu nasıl yapılır? Kamu personel alımı iş başvurusu nereden yapılır?

E-DEVLET'TEN İŞ BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?

Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi ile Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığınca yürütülen çalışmaların ardından devlette görev almak için başvurular artık e-Devlet’ten yapılacak. Buna göre kamuya yapılacak olan işe alımlar kadro ilanı veren kurumlara sistem üzerinden oluşturulacak 'kariyer kapısı' başvuru ekranı ile yapılacak.

e-Devlete giren yeni uygulamalar arasında Milli Eğitim Bakanlığının ilkokul adrese göre kayıt okulu sorgulama hizmeti de yer alıyor. Aynı zamanda Milli Savunma Bakanlığının uygulaması olan şehit yakını, gazi için kira yardım başvuruları da artık e Devlet’te yer alacak. Bununla birlikte TOKİ tapu devir işlemleri hizmeti de artık e-Devlet’te olacak. E-Devlet uygulamasına getirilen yeniklikler arasında yol, köprü ve tünellerin geçiş sistemi olan HGS ve OGS'lerin borçlarının sorgulanması da yer aldı.

 
 
YORUM YAPIN

 
 
© 2004 - TGRT Haber