2022-03-22 17:38:43 | Son Güncelleme : 2022-03-23 18:52:30

Ahmet Apa diyeti ile 15 kilo verin! İşte Ahmet Apa diyeti seviye 1 örnek listesi

Ahmet Apa diyeti, son zamanların en popüler diyetlerinden biri olarak, sıklıkla araştırılıyor. 15 kilo verdiren Ahmet Apa diyeti, 9 seviyeden oluşuyor. Çok sayıda yasağı olduğu bilinen diyetin nasıl uygulandığına dair yapılan araştırmalarda, “Ahmet Apa diyeti nedir?”, “Ahmet Apa diyeti nasıl uygulanır?”, “Ahmet Apa diyeti kaç kilo verdirir?” sorularına cevap aranmaya başladı.

Ahmet Apa diyeti ile sağlıklı beslenerek 15 kilo vermek mümkün.
fotoğrafı büyüt
Fotoğrafı Paylaş
Ahmet Apa diyeti ile sağlıklı beslenerek 15 kilo vermek mümkün.

Son dönemlerin çok sayıda insanın kilo vermesine yardımcı olan ve gün geçtikçe popülaritesi artan Ahmet Apa diyetinin nasıl uygulandığı sıklıkla araştırılıyor. 9 seviyeden oluşan ve 15 kilo verme garantisi bulunan diyet ile ilgili meraklar devam ederken, diyette bulunan yasak listesi de yoğun bir şekilde sorgulanıyor. Peki Ahmet Apa diyeti nedir, kaç kilo verdiriyor? Ahmet Apa diyeti seviye 1 örnek listesi nasıl uygulanır? Tüm detaylar haberimizde…

AHMET APA DİYETİ NEDİR?

Sağlıklı beslenme konusunda çok sayıda araştırması bulunan ve denemiş olduğu diyetleri çevresine önererek yardımcı olmaya çalışan Ahmet Apa, tavsiye etmiş olduğu diyet listeleriyle çok sayıda insanın zayıflamasına vesile olmuştur. Özellikle sosyal medya hesapları üzerinden takipçileri ile iletişime geçerek, önermiş olduğu diyet listeleri aracılığıyla gözle görülür kilo verilmesine aracı olmuştur. 9 seviyeden oluşmakta olan Ahmet Apa diyetinin nasıl uygulandığı ise merak edilen konular arasında yer alıyor.

AHMET APA DİYETİ NASIL UYGULANIR?

9 seviyeden oluşan Ahmet Apa diyeti, kısa sürede kilo verdiren etkili diyetlerden biridir. Öncelikle seviye 1’den başlanarak, kademe kademe tüm seviyelerin tamamlanması durumunda etkili sonuçlara ulaşmak mümkün. 40 gün gibi bir süreyle tamamlanan seviyeler, yasak yiyecek listesindeki besinlere dikkat edilerek ve yenilmesi uygun görülen besinleri tüketerek gerçekleştirilmektedir.

AHMET APA DİYETİNDE YASAKLI BESİNLER

  • Mısır
  • Un bazlı ve ekmek bazlı gıdalar
  • Kabak
  • Şeker ve şeker içeren ürünler (pekmez, reçel, şerbet ve sütlü tatlılar, bal)
  • Toz kahve, kola, meyve suyu, soda, süt, ayran ve alkollü-alkolsüz içecekler
  • Kestane
  • Kızartılmış ürünler
  • Ekşi yulaf nar
  • Yulaf ezmesi

AHMET APA DİYETİNDE TÜKETİLMESİ UYGUN OLAN BESİNLER

  • Bitki çayları
  • Şekersiz çay ve kahve
  • Avokado ve limon
  • Sade soda
  • Mevsim sebze ve meyveleri
  • Günde tek sefer havuç

AHMET APA DİYETİ SEVİYE 1 ÖRNEK LİSTESİ NASIL UYGULANIR?

9 seviyeden oluşan Ahmet Apa diyetinin seviye 1 listesinde çay, Türk kahvesi, bitki çayı ya da su tüketebilmek için yemek yedikten sonra en az 2 saat beklenilmesi gerekmektedir. Su, yemek esnasında asla tüketilmemelidir. Aynı şekilde diğer sıvı içecekler de yemek esnasında tüketilmemektedir. Ahmet Apa Seviye 1 örnek listesi, aşağıdaki gibidir:

Sabah

10:00-10:30 saatleri arasında sade Türk kahvesi ile güne başlanır.

Öğle

12:30-13:00 saatleri arasında peynir, mevsim yeşillikleri, birkaç adet çiğ kuruyemiş (fındık, ceviz, badem), salatalık, domates, zeytin ve kan grubuna göre arada bir kasap sucuğu gibi besinler ile kahvaltı yapılır.

AHMET APA DİYETİ SEVİYE 2 ÖRNEK LİSTESİ İÇİN TIKLAYINIZ!

Akşam

18:30-19:00 saatleri arasında unsuz/şehriyesiz bir çorba hazırlanır. Çorbanın yanında yemek, salata ve bulgur pilavı ile akşam yemeği tamamlanır. 20:00 gibi ise yemek yeme işine son verilmesi gerekiyor.

Bu programa 40 gün boyunca uyum sağlanması gerekiyor. Ahmet Apa’nın, diyetini uygulayanlar için ise bazı uyarıları bulunuyor.

AHMET APA DİYETİNDE DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER

Ahmet Apa, önermiş olduğu diyetleri uygulamak isteyen bireyler için bazı uyarılarda bulunuyor. Diyet yaparken etkili sonuçlar alabilmek için listedeki püf noktalara dikkat edilmesi gerekir. Dikkat edilmesi gerekenler listesi aşağıdaki gibidir:

  • Yemek yerken ilk amaç beslenmek olmalı. Bu nedenle sağlıklı besinler tüketilmeli, yüksek kalorili yiyeceklerden uzak durulması gerekmektedir.
  • Bol bol su içilmelidir.
  • Spor yapılırken tempolu yürüyüş tercih edilmelidir.
  • En son yemek yenen saatin not alınıp 4 saat sonrasında uykuya geçilmelidir. Yemek yedikten hemen sonra uyunması, sağlıklı olmayacaktır.
  • Yemeklerin tuz ayarının dengelenmesi gerekmektedir. Bu nedenle daha çok baharata ağırlık verilmelidir. Bu da tuzun neden olacağı ödemin önüne geçmek için oldukça etkili olacaktır.
Etiketler