21˚
İstanbul
21˚
açık
Nem %46
Rüzgar 2.19 /s
Çarşamba
22˚/12˚
Perşembe
17˚/11˚
Cuma
19˚/12˚
Cumartesi
23˚/13˚
17 Mayıs 2022 Salı
Sonuç
Emekliye yeni promosyon fırsatı

Emekliye yeni promosyon fırsatı

Bankalar emekliler için yeni promosyon fırsatlarını devreye alınıyor. ING Türkiye, emekli maaşını ING'ye taşıyanlara 2 bin 500 TL'ye varan ek koşulsuz nakit promosyon sunuyor. Bankadan yapılan açıklamaya göre maaşını taşıyan emekliler ayrıca emekli arkadaşlarını ING'li yaptıkları takdirde kişi başına 250 TL ve en çok 5 arkadaşını getirmek koşuluyla toplamda bin 250 TL'ye varan ek promosyon kazanabiliyor. Emekli maaşını ING'den alanlar, 1 aylık toplam gelir tutarları; bin 500 TL'ye kadar ise bin 675 TL, bin 500 TL - 2 bin 500 TL arası ise 2 bin 100 TL ve 2 bin 500 TL ve üzeri ise 2 bin 500 TL nakit promosyon ödemesi alıyor. Emekli maaşını 3 yıl boyunca ING Türkiye'den alma taahhüdü veren ve nakit promosyon ödemesi alan mevcut ve yeni emekli maaş müşterileri kampanyadan yararlanabiliyor. 5 Ocak 2022 - 28 Şubat 2022 tarihleri arasında nakit promosyon alan müşteriler kampanyadan faydalanıyor. “Emekli müşterilerimizi finansal olarak destekliyoruz” Emekli müşterilerini desteklemeyi önemsediklerini belirten ING Türkiye Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Ozan Kırmızı, “Emekli müşterilerimizi finansal olarak desteklemek amacıyla kampanyalar hayata geçiriyoruz. Bu kampanyamız ile avantajlı promosyonların yanı sıra onlara Turuncu Ekstra programının tüm ekstra avantajlarından 3 ay boyunca harcama koşulu olmadan yararlanma imkanı da sunuyoruz. Farklı ayrıcalıklarla da emekli müşterilerimizin hayatını kolaylaştırıyoruz. Emekli müşterilerimiz, Destek Hesap ile maaş gününü beklemeden, hesabında para olmasa bile nakit çekebiliyor” dedi. Açıklamaya göre maaşını ING'ye taşımak isteyen emekliler, taşıma işlemlerini şubeye gitmeden e-devlet üzerinden ya da nüfus cüzdanlarıyla bankanın şubelerinden gerçekleştirebiliyor. Yeni emekli olanlar ise bağlı olduğu kurumlarda banka tercihini ING olarak belirterek maaş müşterisi olabiliyor.

Haberler
17 Ocak 2022 - 12:49
ING'den AVM'lerde bir yenilik

ING'den AVM'lerde bir yenilik

Türkiye'nin lider dijital kurumu olma hedefiyle ilerleyen ING, dijital gücüyle alışılagelmiş kalıpları esneterek müşterilerinin hayatına uyan çözümler geliştiriyor. Müşterilerine her zaman, her yerden, kolay ve zahmetsiz hizmet sunabilmek hedefiyle faaliyet gösteren banka, bu doğrultuda AVM'lerde dijital bankacılık odaklı ve modern tasarımıyla dikkat çeken ING House adında hizmet noktaları açıyor. ING House hizmet noktasının ilki İstanbul Marmara Forum AVM'de açıldı. AVM'nin açık olduğu saatler içerisinde, haftanın 7 günü ve 12 saat hizmet verilen noktada, müşteriler ürünler ve mobil bankacılık hakkında bilgi alabiliyor. “Dijital ve esnek bankacılılık anlayışımızla, geleceğin bankacılığı için şimdiden yatırımlarımızı şekillendiriyoruz” ING Türkiye olarak hedeflerinin Türkiye'nin lider dijital kurumu olmak olduğunu vurgulayan ING Türkiye Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Ozan Kırmızı, “Geleceğin mobil üzerinden şekilleneceğine inanıyoruz ve dijitalleşme stratejimiz gereği bütün işlemlerin dijitalden yapılabilir hale gelmesini hedefliyoruz. Bunu yaparken de dijitale insan dokunuşu getirmeyi önemsiyor ve görüntülü görüşme teknolojisi ile müşterilerimize mobil bankacılık üzerinden kredi, yatırım ve sigorta gibi işlemlerde hizmet verdiğimiz Cebimdeki Danışman gibi inovatif ürünler geliştiriyoruz” şeklinde konuştu. Müşterilerin zaman kazandıran uygulamaları tercih ettiğini belirten Kırmızı, “Günümüzde müşterilerimiz için en önemli şeyin zaman olduğunun farkındayız. Müşteriler artık bulundukları yerin konforunda işlemlerini gerçekleştirebilecekleri kolay, zahmetsiz ve akıllı çözümleri tercih ediyorlar. Dijital dönüşümün bu kadar hızlandığı bir dünyada artık müşterilerin bankalara göre değil, bankaların müşterilere göre şekillenmesinin gerekli olduğunu düşünüyoruz. Bu kapsamda dijital ve esnek bankacılılık anlayışımızla, geleceğin bankacılığı için yatırımlarımızı şimdiden şekillendiriyoruz. ING olarak “sen hayatını yaşa” diyor ve insanlar hayatını yaşarken onların hayatına dahil olmayı hedefliyoruz. Yeni ING House adındaki hizmet noktalarımız ile müşterilerimizin sosyalleştikleri alanlarda konumlanarak onların hayatlarına dahil oluyor ve onlara zamandan tasarruf sağlıyoruz. ING House'ların sayısını yıl sonuna kadar 20'ye çıkarmayı hedefliyoruz. Müşterilerimizin hayatında bankacılığın yerini en aza indirmek için inovatif çözümlerle onların yanlarında olmaya devam edeceğiz” dedi.

Haberler
11 Ocak 2022 - 14:28
ING, video serisi ile finansal okuryazarlığa katkı sağlıyor

ING, video serisi ile finansal okuryazarlığa katkı sağlıyor

Türkiye'nin lider tasarruf bankası olma vizyonuyla faaliyet gösteren ING Türkiye, içinde bulunduğu topluma karşı sorumluluğunu yerine getiren bir kurum olma gayretiyle ve finansal sağlığı iyileştirmek amacıyla çalışmalarını sürdürüyor. ING, finansal konuların anlaşılmasındaki zorluğun üstesinden gelmek ve finansal okuryazarlığı artırmak amacıyla, finans ve bankacılık konularını herkesin anlayabileceği bir dilde anlatmak üzere ING Türkiye Youtube kanalında Para Mevzuları video serisini yayınlıyor. Birçok farklı uzmanın yer aldığı ve finansal okuryazarlık alanında farkındalığa katkı sağlamayı hedefleyen Para Mevzuları video serilerine, Prof. Dr. Emre Alkin ile ‘Turuncu Sorular' ve Prof. Dr. Sadi Uzunoğlu ‘Türkiye'nin Tasarruf Eğilimleri Araştırması' adında iki yeni seri daha eklendi. PROF. DR. EMRE ALKİN İLE ‘TURUNCU SORULAR' CEVAP BULUYOR Para Mevzuları video serisi kapsamında, finansal okuryazarlık videolarının yer aldığı Turuncu Sorular'ın her bölümünde finans, bankacılık ve ekonomi alanında merak edilen sorular, Prof. Dr. Emre Alkin moderatörlüğü ve konusunda uzman bir ING'li ile birlikte cevaplanıyor. PROF. DR. SADİ UZUNOĞLU ‘TÜRKİYE'NİN TASARRUF EĞİLİMLERİ'Nİ YORUMLUYOR Bankanın hazırladığı video serilerinden bir diğeri olan “Türkiye'nin Tasarruf Eğilimleri Araştırması” kapsamında ise Prof. Dr. Sadi Uzunoğlu ve bankanın uzmanları, Türkiye'nin tasarruf eğilimlerini analiz ediyor ve bireylerin tasarruf alışkanlıklarına ilişkin güncel verileri değerlendiriyor. Bankanın 2011 yılından bu yana Ipsos iş birliğinde yürüttüğü Türkiye'nin Tasarruf Eğilimleri Araştırması, Türkiye'nin kentsel nüfusunun tasarruf alışkanlıklarını, değişimlerini, tasarruf yapma ihtimallerini saptamayı amaçlıyor.

Haberler
29 Aralık 2021 - 16:30
ING Türkiye'den globale COO transferi

ING Türkiye'den globale COO transferi

Çalışanlarının ve müşterilerinin her zaman bir adım önde olmalarını mümkün kılma hedefiyle faaliyet gösteren ING Türkiye'den yurt dışına üst düzey bir atama gerçekleşti. ING Türkiye Operasyon Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Kurulu Üyesi Yücel Ölçer, ING Grubu Perakende Bankacılık COO'su olarak atandı. 2013 yılından bu yana bankada çeşitli görevler üstlenen ve son olarak 2017 yılından itibaren ING Türkiye Operasyon Genel Müdür Yardımcısı olarak görev yapan Ölçer, ING'nin Türkiye'deki dijital dönüşümünde önemli bir rol oynadı ve Müşterini Tanı programına liderlik etti. Verilen bilgiye göre, operasyon ve iş süreçlerindeki geniş bilgi birikimi ve deneyimiyle birlikte ING global perakende bankacılık operasyonları sorumluluğunu üstlenen Ölçer, ING Grubu'nun daha çok dijitalleşmesi için lider bir rol üstlenecek, perakende bankacılık organizasyonu genelinde iş birliğini güçlendirecek ve müşterilerin bir adım önde olmaları için katkıda bulunacak. Ölçer, yeni iş modellerinin geliştirilmesi ve uygulanmasından, sistem ve süreçlerin yalınlaşmasından ve dijitalleştirilmesinden, bankanın standart iş yapış şekillerinin geliştirilmesinden, dönüşüm projelerinin yönetilmesinden, robot teknolojileri ve yapay zekanın yaygınlaştırılmasından sorumlu olacak. “ING Türkiye, global ve üst düzey roller için yetenek havuzu olmayı sürdürüyor” Yücel Ölçer'in yeni görevinden dolayı memnuniyet duyduğunu aktaran ING Türkiye Genel Müdürü Alper Gökgöz, “Banka olarak, operasyonel süreçlerimizde dijitalleşmeyi stratejimizin merkezine alarak ve yapay zeka, robot teknolojileri gibi yeni nesil teknolojilerden etkin bir şekilde yararlanarak mükemmel müşteri deneyimi hedefinde oldukça önemli adımlar attık. Türkiye'de sektörde örnek alınan uygulamalarımızla beraber ING Grubu içinde de takdir edilmekten dolayı ayrıca mutluluk duyuyoruz. Bankamız, global ve üst düzey roller için yetenek havuzu olmayı sürdürüyor. ING Türkiye ailesinde çok önemli başarılara imza atmış bir liderin daha grubumuzda önemli bir role atanmasından dolayı gurur duyuyorum” diye konuştu.

Haberler
16 Aralık 2021 - 17:33
İhracat işlemlerine dijital çözüm

İhracat işlemlerine dijital çözüm

Türkiye'nin lider dijital kurumu olma hedefiyle faaliyetlerini sürdüren ING, ihracat işlemlerinde müşterilerine dijital çözümler sunuyor. Bankadan yapılan açıklamaya göre, hayata geçirilen yeni uygulama ile ING müşterileri, İhracat Bedeli Kabul Belgesi (İBKB) taleplerini artık ING Kurumsal İnternet Şubesi ile gerçekleştirebiliyor. Şubeye giderek form doldurmalarına gerek kalmadan ING İnternet Şubesi kullanıcı kodu ve şifresiyle İBKB talebini giren müşteriler, dilerlerse dijital olarak taleplerinin takibini yapabiliyor, IBKB dokümanını görüntüleyebiliyor veya henüz oluşturulmamış olan doküman talebini iptal edebiliyor. Bu yeni hizmeti kullanabilmek için, müşterilerin ING Kurumsal İnternet Şubesi Dış Ticaret - İhracat İşlemleri menüsünde yetkili olmaları yeterli oluyor. “Dijital çözümlerle müşterilerimizin iş akışlarını kolaylaştırıyor, zamandan tasarruf sağlıyoruz” İhracatı Türkiye ekonomisinin itici gücü olarak gördüklerini belirten ING Türkiye Kurumsal Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Ayşegül Akay, "İhracatçılarımızın büyümelerini destekliyor ve onların işlerini yaparken bir adım önde olmalarını mümkün kılmayı amaçlıyoruz. Bu kapsamda müşterilerimize daha kolay ve zahmetsiz bir bankacılık deneyimi sunma hedefiyle yeni dijital uygulamaları hayata geçiriyoruz. Geçtiğimiz aylarda ihracatçılarımızın ihracat işlemlerini internet bankacılığı üzerinden İzlemelerini sağlayacak özellikleri devreye almıştık. Şimdi de İBKB özelindeki bu yeni hizmetimiz ile ihracat işlemlerinde müşterilerimize dijital kolaylık sunmaktan ve onlara zamandan tasarruf sağlamaktan dolayı mutluyuz. Dijitalleşmeyi etkin bir araç olarak kullanarak ihracatçı müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmayı sürdüreceğiz” dedi.

Haberler
25 Kasım 2021 - 14:26
ING'ye danışmanlık görevi

ING'ye danışmanlık görevi

Sürdürülebilirlik alanında öncü vizyona sahip ING, T.C. Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından uluslararası “Çevresel, Sosyal ve Yönetişim” tahvil piyasasında borçlanma işlemleri gerçekleştirilmesi amacıyla hazırlanan “Sürdürülebilir Finansman Çerçeve Dokümanı”nın hazırlık ve yayımlanma sürecinde danışman olarak görev aldı. 12 Kasım 2021 itibarıyla Hazine ve Maliye Bakanlığı web sitesinde yayımlanan Sürdürülebilir Finansman Çerçeve Dokümanı'nın, uluslararası sermaye piyasalarında Bakanlık tarafından gerçekleştirilebilecek yeşil, sosyal veya sürdürülebilir tahvil veya kira sertifikası türünden borçlanma işlemlerinde kullanılması amaçlanıyor. Sürdürülebilir Finansman Çerçeve Dokümanı, International Capital Market Association (ICMA) 2021 Sürdürülebilirlik Tahvil İlkeleri, ICMA 2021 Yeşil Tahvil İlkeleri, ICMA 2021 Sosyal Tahvil İlkeleri, Loan Market Association (LMA) 2021 Yeşil Kredi İlkeleri ve LMA 2021 Sosyal Kredi İlkeleri ile uyumlu olacak şekilde oluşturuldu. Bu kapsamda ayrıca, uluslararası değerlendirme şirketi Sustainalytics'ten, hazırlanan çerçeve dokümanın uluslararası standartlara uyumlu, güvenilir ve etkili olduğunu teyit eden “İkinci Taraf Görüşü” (Second-Party Opinion) belgesi de alındı. Sürdürülebilirlik alanında uluslararası uzmanlık ve deneyime sahip ING, daha önce Türkiye'deki farklı birçok finans kuruluşunun Sürdürülebilir Finansman Çerçeve Dokümanı hazırlık süreçlerinde de aktif olarak yer aldı ve danışmanlık sağladı. “ING'nin T.C. Hazine ve Maliye Bakanlığımız tarafından böyle önemli bir görevle yetkilendirilmesinden dolayı gurur duyduk” Sürdürülebilirlik alanında finans sektörünün dönüştürücü gücüne inandıklarını belirten ING Türkiye Genel Müdürü Alper Gökgöz “Sürdürülebilir ve sorumlu bankacılık temelleri üzerine inşa edilen iş modelimiz ile ekonomik, çevresel ve toplumsal sürdürülebilirliğe öncelik veriyor ve sürdürülebilirliği tüm iş yapış biçimimize yön veren bir anlayış olarak görüyoruz. ING'nin sürdürülebilirlik alanındaki uluslararası uzmanlık ve deneyimi ile T.C. Hazine ve Maliye Bakanlığımız tarafından böylesine önemli bir görevle yetkilendirilmesinden dolayı gurur duyduk. ING olarak biz de Hazine ve Maliye Bakanlığı'nın Sürdürülebilir Finansman Çerçeve Dokümanı'nın hazırlanması sürecine katkıda bulunmaktan dolayı mutluyuz” dedi. “ING Türkiye olarak sürdürülebilirlik alanındaki uluslararası deneyimimizi ülkemize aktarmaya ve sürdürülebilir bir dünya hedefinde çalışmaya devam edeceğiz” ING Türkiye Kurumsal Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Ayşegül Akay “Sürdürülebilir bir dünya hedefinde sektörler, kurumlar ve bireyler dahil olmak üzere sistemin tüm parçalarının sorumluluğu bulunuyor. Bu kapsamda, kolektif bir bakış açısı ile hareket edilmesinin önemli olduğunu düşünüyoruz. Sürdürülebilirlik alanında öncü bir grubun parçası olan ING Türkiye olarak biz de, bu alandaki uluslararası deneyimimizi Türkiye'de aktarmaya ve sürdürülebilir bir dünya hedefinde çalışmaya devam edeceğiz” şeklinde konuştu.

Haberler
22 Kasım 2021 - 17:08
Tasarruflar yastık altı yerine sistem içi araçlara yöneliyor

Tasarruflar yastık altı yerine sistem içi araçlara yöneliyor

ING Türkiye, kentsel yerleşim bölgelerinde yaşayan yetişkin bireylerin tasarruf eğilimlerini izlemek amacıyla 2011 yılından bu yana IPSOS iş birliğiyle gerçekleştirdiği Türkiye'nin Tasarruf Eğilimleri Araştırması'nın (TTEA) 2021 yılı üçüncü çeyrek sonuçlarını açıkladı. Bankanın araştırmasına göre, tasarruf sahipliği oranı bir önceki döneme göre hafif bir düşüşle yüzde 17,9 olurken, son bir yıldır tasarruf sahipliği oranının benzer seviyelerde gerçekleştiği gözlemlendi. Araştırmada aynı zamanda tasarruf ve harcama davranışları arasındaki ilişki de incelendi. Yastık altı altın ve nakit 5 senenin en düşük oranına ulaşırken, sistem içi tasarruf araçları yükseldi Yaş gruplarına göre tasarruf sahipliklerine bakıldığında tasarruf sahibi olanlar arasında yüzde 24 ile 18-24 yaş grubu birinci sırada yer alırken, 35-44 yaş grubu ise ikinci çeyreğe göre 7 puanlık bir düşüşle yüzde 13 olarak gerçekleşti. Geçtiğimiz çeyrekte çocuksuz ve çocuklu bireylerin tasarruf sahipliği oranları arasındaki fark azalırken, bu çeyrekte 12 puanlık bir fark oluştu. Çocuklu bireylerin tasarruf sahipliği oranı yüzde 16'dan yüzde 13'e gerilerken, çocuksuz bireylerde bu oran yüzde 21'den yüzde 25'e yükseldi. Tasarrufu olanların tasarruf aracı tercihlerinde bakıldığında ise, 2021 üçüncü çeyrekte yastık altı altın ve nakit, geçtiğimiz döneme göre 5 puan gerileyerek, son 5 senenin en düşük rakamı olan yüzde 16'ya indi. Yastık altı altın ve nakit düşerken, sistem içi tasarruf araçlarının ise bu dönem yükseldiği tespit edildi. Araştırmaya göre sistem içi altın yüzde 14'ten yüzde 16'ya, TL vadeli hesap yüzde 10'dan yüzde 13'e ve döviz vadeli hesap ise yüzde 6'dan yüzde 11'e yükseldi. Bireysel emeklilik fonları yüzde 19 ile üçüncü çeyrekte en çok sahip olunan tasarruf aracı olurken, 2021 yılı ikinci çeyreğinde yükselişe geçen kripto para birimlerini tercih edenlerin oranı ise 2 puanlık bir azalma ile yüzde 8'e geriledi. Tasarruf sahibi her beş kişiden biri harcamalardan kısarak tasarruf yapıyor Araştırma kapsamında üçüncü çeyrekte harcamalar ve tasarruf ilişkisi incelendi. Buna göre tasarruf sahipleri içinde yaklaşık her beş kişiden dördü harcamalarından kısarak tasarruf edebildiğini belirtirken, her beş kişiden biri harcamadan kısmaya gerek kalmadan tasarruf edebildiğini aktardı. Tasarruf edenlerde en çok kısılan harcamalar giyim/ayakkabı (yüzde 58), seyahat/tatil (yüzde 44), elektronik eşya (yüzde 44), kozmetik (yüzde 43) ve yemek siparişleri/dışarıda yeme (yüzde 42) oldu. Bununla beraber, market alışverişleri, sağlık harcamaları ve eğitim harcamaları kısıtlama yapılmayacak en önemli 3 zorunlu harcama kategorisi olarak öne çıktı. Araştırmaya katılanlara “Bu ay elinize fazladan asgari ücret kadar bir para geçse bu parayla ne yaparsınız?” sorusu sorulduğunda ise, katılımcıların yüzde 71'i bu para ile bir şekilde tasarruf etme eğiliminde oldu. Katılımcıların yüzde 36'sı tamamı veya çoğunluğunu tasarrufa ayıracağını ifade ederken, yüzde 34'ü ise yarısını harcayıp yarısını tasarrufa ayıracağını, yüzde 29'u ise tamamını veya çoğunluğunu harcayacağını belirtti. "Finansal okuryazarlığa katkı sağlamaya ve tasarruf sahipliğini desteklemeye devam edeceğiz" Araştırmanın sonuçlarını değerlendiren ING Türkiye Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Ozan Kırmızı, “Tasarruf araçlarına yönelimde değişim olduğunu gözlemliyoruz, bu kapsamda özellikle yastık altı altın ve nakit oranındaki düşüş ve sistem içi araçların tercihindeki artış dikkat çekici. Tasarruf alanında öncü uygulamalara imza atan bir kurum olarak, tasarrufu destekleyici ürün, hizmet ve yatırım araçlarının geliştirilmesinin tasarruf sahipliği oranını artıracağını düşünüyor ve sonuçları olumlu buluyoruz. Bununla beraber özellikle finansal okuryazarlık alanındaki farkındalığın da yükselmesi gerektiğine inanıyor ve birçok farklı uzmanın yer aldığı Para Mevzuları video serilerimiz ile finans ve bankacılık konularını herkesin anlayabileceği bir dilde anlatıyoruz” dedi.

Haberler
01 Kasım 2021 - 15:51
ING Mobil'in yeni özellikleri hayata geçti

ING Mobil'in yeni özellikleri hayata geçti

ING Türkiye, müşterilerinin hayatında bankacılığın yerini en aza indirmek için çalışmalarını sürdürüyor. Banka, mobil uygulaması ING Mobil'e yeni özellikler ekleyerek daha kolay bir bankacılık deneyimi sunuyor. Verilen bilgiye göre, mobil uygulamayı kullanmak isteyen banka müşterileri, şifrelerini bilmiyorlarsa ya da unuttuklarında herhangi bir ING Kredi Kartı veya Nakit Kartı bilgileriyle şifrelerini anında alabiliyor. Uygulamanın güncellemesi ile artık NFC (Yakın Alan İletişimi) özelliği olan bir telefonu olan müşteriler de şifrelerini uygulama üzerinden yeni çipli TC kimlik kartlarını kullanarak kolayca alabiliyor. Mayıs ayından bu yana uzaktan müşteri olmak isteyenler, uygulamayı indirerek, ING'li Ol özelliği ile 3 adımda anında bankanın müşterisi olabiliyorlardı. Kullanıcıların bu özelliği kullanabilmesi için yeni çipli kimlik ve NFC (Yakın Alan İletişimi) özelliği olan bir telefonu olması gerekiyorken, güncelleme ile beraber, NFC özellikli telefona sahip olmayanlar da artık uygulama üzerinden hayata geçirilen para transferi seçeneği ile bankanın müşterisi olabiliyor. Karekodla para gönderilebiliyor ve ödeme yapılabiliyor FAST kapsamında müşterilerine gün ve saat sınırlaması olmadan 7/24 para transferi yapma kolaylığı sunan banka, mobil uygulamasına getirdiği özellik ile karekod (QR) ile ödeme yapma imkanı da sağlıyor. Uygulama kullanıcıları artık IBAN numarası kullanmak yerine karekod paylaşarak para alıp gönderebileceği gibi aynı zamanda POS üzerinden ödeme işlemlerini de gerçekleştirebiliyor. Mobil Cihaz Koruma sigortası ve yeni sigorta ürünleri de artık uygulamadan kolayca alınabiliyor Müşterilerin ihtiyaç duyduğu anda kolayca alabilecekleri Mobil Cihaz Koruma, Turuncu Hayat ve Ekstrem Güvende olmak üzere 3 yeni sigorta ürünü daha uygulamaya eklendi. Bankanın müşterileri, Mobil Cihaz Koruma ürünü ile mobil cihazlarını kırılma ve kaybolmalara karşı mobil üzerinden kolayca sigortalarken, Turuncu Hayat ve Ekstrem Güvende ile beklenmedik durumlara karşı kendilerini ve sevdiklerini güvenceye alabiliyorlar. Üstelik bir uzman görüşüne ihtiyaç duyarlarsa; artık söz konusun bankanın müşterileri, uygulamadan Cebimdeki Danışman'a bağlanarak, yatırım, birikim ve sigorta ürünleri hakkında görüşebiliyor, ürün satın alabiliyor ve işlem yapabiliyorlar. “Daha kolay bir bankacılık deneyimi sunmak için dijital kanallarımıza yatırım yapıyoruz” Türkiye'nin lider dijital kurumu yolunda ilerlediklerini belirten ING Türkiye Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Ozan Kırmızı “Bankacılığın geleceğinin dijitalleşmede olduğuna inanıyoruz. Müşteri memnuniyetini stratejimizin merkezine alarak daha kolay bir bankacılık deneyimi sunmak için dijital kanallarımıza yatırım yapmayı ve ING Mobil'i geliştirmeyi sürdürüyoruz. Müşterilerimizin bankacılığa daha az, hayata daha çok zaman ayırmalarını sağlamayı amaçlıyoruz. Bu kapsamda, uygulama kullanıcıları için hayata geçirdiğimiz güncellemeler ile müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştıracak yeni özellikler getirmekten mutluyuz. “Her zaman, her yerde ve herkes için inovasyon” görüşüyle ilerleyerek kullanıcı dostu ve zaman kazandıran ürün ve hizmetler geliştirmeye devam edeceğiz” dedi. Mobil uygulamanın güncel versiyonunun 26 Ekim'den itibaren uygulama mağazalarından indirildiği belirtildi.

Haberler
26 Ekim 2021 - 15:20
'Turuncu Damla' ile 46 bin çocuğa finansal okuryazarlık eğitimi verildi

'Turuncu Damla' ile 46 bin çocuğa finansal okuryazarlık eğitimi verildi

ING Türkiye, Finansal Okuryazarlık ve Erişim Derneği (FODER) ile birlikte gerçekleştirdiği tasarruf odaklı bir finansal okuryazarlık eğitim programı Turuncu Damla ile 9 ilde yaklaşık 46 bin çocuğa ulaştı. Banka, Turuncu Damla sosyal sorumluluk projesi ile çocuklarda erken yaşta tasarruf bilinci oluşturmayı ve davranış değişikliği oluşturmayı amaçlıyor. Türkiye'nin ilkokul öğrencilerine yönelik ilk finansal okuryazarlık eğitimi olan ve İl Milli Eğitim iş birliği ile devlet okullarının 3. ve 4. sınıf öğrencilerine yönelik olarak yürütülen Turuncu Damla programı kapsamında 2013 yılından bugüne kadar 9 şehirde 399 okulda 1460 öğretmene ve 45 bin 929 çocuğa eğitim verildi. Özel sektör, üniversite, kamu ve sivil toplumu içine alarak çok paydaşlı bir iş birliği modeline dayanan Turuncu Damla ile öğrencilere, sınıf öğretmenleri üzerinden doğal eğitim ortamları bozulmadan eğitim veriliyor. Program, birçok alanda başarıyı getiren sabır, azim, sebat, özgüven ve liderlik gibi temel özelliklere odaklanırken, toplam 8 hafta boyunca ‘gelecek odaklı davranış', ‘limitli kaynaklar', ‘cazip ürüne karşı durabilme', ‘istek ve ihtiyaç arasındaki farkı görebilme', ‘bütçeleme', ‘sabırlı davranma', ‘zor kararlar verebilme' ve ‘grup kararları alabilme' konularındaki eğitimlerle çocukların bakış açılarını geliştirmeye katkı sağlıyor. Turuncu Damla projesi, okullarda gerçekleştirilen eğitimlerin yanı sıra, turuncudamla.com sitesi üzerinden de çocuklara Küçük Aslan adlı çizgi karakterin yer aldığı videolara ve öğrenci eğitim kitlerine yer veriyor. Turuncu Damla eğitimi etki ölçüm sonuçları, eğitimin Türkiye dahil dünyanın birçok gelişmiş ve gelişmekte olan ülkesinde gözlemlenen ‘rekabete eğilimdeki cinsiyet farklılığını' tamamen ortadan kaldırdığını, eğitim alan kız çocuklarının rekabete yatkınlığının, eğitim alan erkek öğrenciler ile aynı seviyeye çıktığını ortaya koyuyor. Eğitim alanlar, almayanlara göre yüzde 32 daha az tüketim yapıyor Araştırmaya gören eğitim alan öğrenciler, eğitim almayan öğrencilere göre 1 yıl sonra yüzde 28-32 oranında daha az tüketim yaparken, otokontrolü nispeten daha az olan öğrenciler arasında eğitim alanlar, almayanlara göre yüzde 50 daha sabırlı hale geliyorlar. Araştırmada eğitim alan öğrencilerin zoru başarmaya eğilimlerinin daha yüksek olduğu ortaya çıkarken, zoru seçen çocukların sayısı eğitim almayanlara kıyasla yüzde 23 daha fazla. Araştırmada ayrıca Turuncu Damla programı ile eğitim alan öğrencilerin matematik notlarının 80'in üzerinde olma sıklığının, almayanlara göre yüzde 11 daha fazla olduğu da ortaya koyuldu. Ekonomik Kalkınma ve İş birliği Örgütü (OECD), Çocuk ve Gençlik Finans Kurumu (CYFI) gibi uluslararası platformlarda temsil edilen Turuncu Damla, ING Grubu'nun faaliyet gösterdiği 40 ülkede düzenlenen “Tercih Edilen Banka Ödülleri'ne layık görülürken ayrıca, ulusal ve uluslararası platformlarda da çeşitli ödüller kazandı.

Haberler
30 Eylül 2021 - 11:34
ING'den, iklim değişikliğiyle mücadeleye önemli destek

ING'den, iklim değişikliğiyle mücadeleye önemli destek

Dünyanın lider finansal hizmet kuruluşları arasında yer alan ve sürdürülebilirliğe öncelik veren ING Grubu, ilk Entegre İklim Raporu'nu yayınladı. Rapor, ING finansmanının iklim değişikliği üzerindeki etkisini özetlerken, aynı zamanda kurumun kredi portföyünü küresel iklim hedefleriyle uyumlu hale getirmek için geliştirdiği Terra Yaklaşımı doğrultusunda kat ettiği yolu ve ilerlemesini de gösteriyor. Banka, iklim değişikliğiyle daha etkin bir mücadele için hedeflerini yeniledi Verilen bilgiye göre, ING Grubu'nun kredi portföyünü Paris İklim Anlaşması hedefleriyle uyumlu hale getirmek için geliştirdiği Terra Yaklaşımı ile öncelikli sektörlerin iklime uyum yolunda bir yol haritası çıkarılarak iklim karnesi oluşturuluyor. Bu çerçevede Banka, proje finansmanında sosyal sorumluluk ve çevre risklerini gözeterek, ilgili prensipler paralelinde hareket ediyor. Banka, Ağustos ayında BM Net-Sıfır Bankacılık Birliği'ne katılarak Terra Yaklaşımı'ndaki hedeflerini yeniledi ve küresel sıcaklıklardaki artışı iki derecenin yerine 1,5 derece santigrat altında tutmayı ve 2070 yerine 2050 yılına kadar net sıfır karbon emisyona ulaşmayı içeren yeni hedeflerini açıkladı. Bu kapsamda Banka, kredi portföyünü yeni hedeflere uyumlu hale getirmek amacıyla uygulamalara başladı. ING'nin ilk Entegre İklim Raporu bu kapsamda önceki hedefler bazında ne kadar yol kat edildiğini gösteriyor. Rapora göre banka, 2020 yılında kendi binalarında ilk kez yüzde 100 yenilenebilir elektrik kullanımına ulaştı. Terra Yaklaşımı'nda yer alan İklim Uyum Gösterge Tablosu'na göre, kapsam dâhilindeki 9 sektörden 5'inde öngörülen doğrultuda ilerlemeler kaydedildi. Banka ayrıca, Uluslararası Enerji Ajansı'nın 2050 yılına kadar net sıfır karbon emisyon hedefine ulaşma senaryosuna uygun olarak, ham petrol ve gaz hedefini de güncelledi. Banka bu doğrultuda kapsamında ham petrol ve gaz için sağladığı fonu 2019'dan 2025 yılına kadar yüzde 12 oranında azaltmayı hedefliyor. İlerleyen dönemlerde net sıfır karbon emisyon hedefine ulaşmak için ara hedefler üzerinde çalışacağını belirten banka, bu çalışmayı 2022 yılı sonuna kadar Terra Yaklaşımı kapsamındaki tüm sektörler için yapmayı hedeflediğini aktardı. "Gerçek değişim için, toplumun iş birliği içinde olması önemli " Yayınlanan entegre iklim raporu ile ilgili olarak ING Grubu CEO'su Steven van Rijswijk, "Bu rapor, iklim değişikliğinin varoluşsal tehdidine karşı banka olarak yaptıklarımızı gösteriyor. Hiç kimse bu değişimi tek başına başaramaz. Gerçek değişim için, toplumun bütün parçalarının iş birliği içinde olması gerekiyor. Şimdiden bu değişimi hızlandırdığımız durumda, gezegenimizin geleceğini ve onu miras alacak gelecek nesilleri korumak için hala zamanımız var” şeklinde konuştu. "Bankacılık sektörünün dönüştürücü gücüne inanıyoruz" ING Türkiye Genel Müdürü Alper Gökgöz şöyle konuştu: "Banka olarak sürdürülebilir bir dünya hedefinde bankacılık sektörünün dönüştürücü gücüne inanıyoruz. ING Türkiye olarak biz de ING Grubu'nun yaklaşımı çerçevesinde faaliyetlerimizi sürdürüyoruz. Türkiye'de BM Sorumlu Bankacılık İlkeleri'nin uygulanmasını taahhüt eden 8 bankadan biriyiz. Grubumuz tarafından yayınlanan ilk ‘Entegre İklim Raporu'nun bütün sektörler için örnek olacağına inanıyoruz” dedi.

Haberler
24 Eylül 2021 - 14:08
ING Alışverişçi ile taksitle ödeme kolaylığı sağlanması amaçlanıyor

ING Alışverişçi ile taksitle ödeme kolaylığı sağlanması amaçlanıyor

Müşterilerine her zaman, her yerden, kolay ve zahmetsiz hizmet sunabilmek hedefiyle faaliyet gösteren ve “Bankacılığa daha az, hayata daha çok zaman” söylemiyle ilerleyen ING Türkiye, ING Alışverişçi platformu ile online alışverişlerde taksitle ödeme fırsatı sunuyor ve online kredi kullanımını kolaylaştırmayı hedefledi. Bankadan yapılan açıklamada görüşleri bulunan ING Türkiye Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Ozan Kırmızı, “Müşteri deneyimini stratejimizin merkezinde konumluyor ve müşterilerimize zahmetsiz ve kolay hizmet sunmak için inovasyona öncelik veriyoruz. Yenilikçi ürünlerimizle müşterilerimizin iş ve özel hayatlarında bir adım önde olmalarını mümkün kılmayı hedefliyoruz. Bu anlayışla geliştirdiğimiz ING Alışverişçi ile hem tüketicilerin zahmetsizce online alışveriş kredisi kullanmalarını sağlıyoruz hem de firmalara çoklu kanal stratejilerini destekleyen kolay ve masrafsız bir ödeme alternatifi sunuyoruz. Bu kapsamda şimdi de Hepsiburada ile stratejik iş ortaklığı gerçekleştirerek daha çok tüketicinin zahmetsiz bankacılık hizmetlerimizden yararlanmasını amaçladık. Mükemmel müşteri deneyimi için teknoloji ve inovasyona yatırım yapmaya devam ederken kurduğumuz iş ortaklıkları ile çalıştığımız firmalarımızın da stratejilerini destekleyen çalışıyoruz. İlerleyen günlerde bu alanda daha fazla online iş ortaklığı çalışmalarımızı duyuracağımızı da paylaşmak isterim” dedi.

Haberler
08 Eylül 2021 - 14:04
ING Türkiye'ye Stevie Ödülleri'nden bir altın ve bir gümüş ödül

ING Türkiye'ye Stevie Ödülleri'nden bir altın ve bir gümüş ödül

ING Türkiye, şirketlerin her alandan başarılarını takdir etmek için hazırlanan küresel ödül programı Stevie Uluslararası İşletme Ödülleri 2021 kapsamında 2 projesi ile ödüle layık görüldü. Banka, Yılın İletişim ve Halkla İlişkiler Kampanyası dalı Sosyal Sorumluluk kategorisinde, ‘ING Dijital Öğretmenler Projesi' altın ödüle layık görülürken, ‘Kara Para Aklama ile Mücadelede Yeni Çağ' (The New Approach Is A New Era Of AML) isimli projesi ile Yönetim, Risk ve Uyum Çözümü (Governance, Risk &Compliance Solution) kategorisinde ise gümüş ödül kazandı. En çok katılımın olduğu dallardan biri olan Sosyal Sorumluluk alanında altın ödüle layık görülen ‘ING Dijital Öğretmenler Projesi' ile dijitalleşmenin hızlanmasıyla dijital araçlarla eğitimin etkinliğinin artırılması ve farklı bölgeler arasında eğitim açısından fırsat eşitliğinin sağlanması amaçlanıyor. ING Türkiye, Habitat Derneği ve Orta Doğu Teknik Üniversitesi (ODTÜ) iş birliği ile hayata geçirilen ve ilkokul ve ortaokul öğretmenlerinin dijital okuryazarlık becerileri edinmeleri hedeflenen Dijital Öğretmenler projesinin Projesi'nin tamamlanan ilk iki döneminde toplamda 2 bin öğretmene eğitim verilirken, proje kapsamında 3'üncü dönemde de 15 ilden bin öğretmene daha eğitim verilecek. Bankanın, ‘Yönetim, Risk ve Uyum Çözümü' kategorisinde ödül alan tek kurum olduğu belirtildi. Verilen bilgiye göre, bankanın Kara Para Aklama ile Mücadelede Yeni Çağ isimli projesi ile bankacılık alanında yüzlerce geleneksel kural tabanlı senaryo ile üretilen binlerce uyarının ekipler tarafından incelenmesi yerine, yeni geliştirilen Yapay Zeka modellerinin kara para aklamayla mücadelede şüpheli işlem tespiti için çözüm olması hedefleniyor. Geleneksel senaryolar yeni kara para aklama yöntemlerine hızla uyum sağlayamadığı için potansiyel kara para aklama işlemlerini tespit etmek, karmaşık işlemler arasında bağlantı kurabilmek, riskli olmayan uyarıları otomatik olarak kapatmak için söz konusu banka tarafından sektöre öncülük eden bir dizi Yapay Zeka modeli geliştirildi. Bu kapsamda bireysel bankacılık alanında kara para aklama işlemlerini tespit etmek amacıyla geliştirilen şüphelilik ihtimalini hesaplayan PS Yapay Zeka modeli, şüpheli müşteriyi olası bir kara para aklama işleminden 90 gün önce tespit edebiliyor. Kara para aklama yöntemi olarak yaygın kullanılan Şirinler (Smurfing) yönteminin ise geleneksel yöntemlerle tespit edilmesi oldukça güç olduğundan, geliştirilen Şirinler Yapay Zeka modeli ile yüzde 85 civarında şüpheli işlemlerin tespiti mümkün hale geliyor. Aynı zamanda geliştirilen modeller ile risksiz uyarılar yüzde 30 oranında otomatik olarak kapatılabiliyor ve bu sayede uzmanlar riskli uyarıları daha etkin bir şekilde inceleyebiliyor.

Haberler
25 Ağustos 2021 - 12:55
ING Uluslararası Yetenek Programı kapsamında Practica kampı gerçekleşti

ING Uluslararası Yetenek Programı kapsamında Practica kampı gerçekleşti

Kampın ardından gerçekleştirilecek mülakatlar sonunda belirlenen gençlerin, bankanın geleceğini şekillendiren yetenekler arasındaki yerlerini almaları hedefleniyor. ING Türkiye İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Meltem Kalender Öztürk “Practica Kampı, ailemize genç yetenekler kazandırması açısından çok değer verdiğimiz bir uygulama, doğru eşleşme için adayların ve kurumun birbirini tanımasının önemli olduğunu düşünüyoruz. ING ailesinin bir üyesi olmak isteyen genç yeteneklerle bir arada çalışacak olmaktan dolayı heyecan duyuyoruz” dedi. Çalışanlarının iş ve özel hayatlarında bir adım önde olmalarını mümkün kılmayı amaçlayan ING Türkiye, 13 yıldır düzenlenen ve bankanın faaliyet gösterdiği 16 ülkede uygulanan Uluslararası Yetenek Programı (ING International Talent Program - ITP) ile geleceğin liderlerini yetiştiriyor. Verilen bilgilere göre bu kapsamda programa başvuran ve global platform üzerinden gerçekleştirilen değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayan 100'e yakın aday, 19 Haziran 2021 tarihinde çevrimiçi olarak gerçekleştirilen Practica Kampı etkinliğine katılarak ING kültürünü ve çalışmak istedikleri iş kollarını yakından tanıma fırsatına sahip oldu. Practica Kampı ardından gerçekleşecek mülakatların ardından belirlenen adaylar, Uluslararası Yetenek Programı'na dahil olarak bankanın çalışma fırsatına sahip olacak. ADAYLAR ÇALIŞMAK İSTEDİKLERİ İŞ KOLUNU YAKINDAN TANIMA FIRSATINA SAHİP OLDU Webinarların gerçekleştiği Practica Kampı'na katılan genç yetenekler bir gün boyunca ING Türkiye yönetimi ve çalışanlarıyla dijital ortamda bir araya gelirken, hem kurumu ve iş kollarını yakından tanıma hem de kişisel gelişimlerine katkı sağlayacak buluşmalara katılma şansı yakaladılar. Practica Kampı ile ING kültürünü daha yakından tanıma fırsatı bulan adaylar, etkinliğin ardından çalışmak istedikleri iş kolları ile detaylı mülakatlara katılacak ve seçildikleri takdirde Uluslararası Yetenek Programı'na dahil olarak bankanın bünyesinde çalışmaya başlayacaklar. "PRACTİCA KAMPI İLE KURUM VE ADAYLARIN BİRBİRİNİ TANIMASI ÇOK DEĞERLİ" ING Türkiye İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Meltem Kalender Öztürk, “Aramıza katılacak yetenekleri belirlemek üzere gerçekleştirdiğimiz Uluslararası Yetenek Programı'na yoğun ilgi olmasından dolayı mutluyuz. Bu program kapsamında gerçekleşen Practica Kampı, her yıl ailemize genç yetenekler kazandırması açısından çok değer verdiğimiz bir program. Doğru eşleşme için adayların ve kurumun birbirini tanımasının önemli olduğunu düşünüyoruz. 'Önce kendin olursun, sonra ING'li' yaklaşımıyla çalışanlarımızın mutluluğunu ve bağlılığını önemseyen, çeşitliliği destekleyen, dahiliyetçi, fırsat eşitliği sunan, özgür ve güvene dayalı bir yönetim politikası benimsiyoruz. Bu kapsamda programa dahil olan adaylarımızın mutlu olabileceği ve kendini geliştirebileceği bir iş kolunda konumlanması bizim için çok önemli. Yetenek programımız ile iş fırsatının ötesinde genç yeteneklere geleceklerini şekillendirme ortamını sunuyoruz. Bu doğrultuda ING ailesinin bir üyesi olmak isteyen genç yeteneklerle bir arada çalışacak olmaktan dolayı heyecan duyuyoruz " şeklinde konuştu.

Haberler
21 Haziran 2021 - 15:43
IDC Türkiye Finans Teknoloji Ödülleri'nde ING Türkiye'ye 2 ödül

IDC Türkiye Finans Teknoloji Ödülleri'nde ING Türkiye'ye 2 ödül

ING Türkiye, IDC Finans Zirvesi 2021 kapsamında düzenlenen Finans Teknoloji Ödülleri'nde 2 kategoride ödüle layık görüldü. Yönetim, Risk ve Uyum (Governance, Risk & Compliance) kategorisinde, ‘Kara Para Aklama ile Mücadelede Yeni Çağ' projesi ile birinci olan banka, Teknoloji Hizmet Dağıtımı (Technology Service Delivery) kategorisinde ise ‘Uzak Ofis Son Kullanıcı Sistemlerinin Etkin ve Güvenli Yönetimi (ING-Next)' projesi ile üçüncü seçildi. Türkiye'nin en iyi kurumlarının yarıştığı yarışmada 27 kurumdan 88 proje, finans sektörünün üst düzey yöneticileri ve akademisyenlerden oluşan 17 kişilik jüri oylarıyla değerlendirildi. KARA PARA AKLAMA ŞÜPHELİ İŞLEM TESPİTİ İÇİN YAPAY ZEKA TEKNOLOJİSİ Verilen bilgiye göre, bankanın ‘Kara Para Aklama ile Mücadelede Yeni Çağ (The New Approach Is A New Era Of AML)' isimli projesi ile bankacılık alanında yüzlerce geleneksel kural tabanlı senaryo ile üretilen binlerce uyarının ekipler tarafından incelenmesi yerine, yeni geliştirilen Yapay Zeka modellerinin kara para aklamayla mücadelede şüpheli işlem tespiti için çözüm olması hedeflendi. Geleneksel senaryolar yeni kara para aklama yöntemlerine hızla uyum sağlayamadığı için potansiyel kara para aklama işlemlerini tespit etmek, karmaşık işlemler arasında bağlantı kurabilmek, riskli olmayan uyarıları otomatik olarak kapatmak için banka tarafından sektöre öncülük eden bir dizi Yapay Zeka modeli geliştirildi. Bu kapsamda bireysel bankacılık alanında kara para aklama işlemlerini tespit etmek amacıyla geliştirilen şüphelilik ihtimalini hesaplayan PS Yapay Zeka modeli, şüpheli müşteriyi ihtimal bir kara para aklama işleminden 90 gün önce tespit edebiliyor. Kara para aklama yöntemi olarak yaygın kullanılan Şirinler (Smurfing) yönteminin ise geleneksel yöntemlerle tespit edilmesi oldukça güç olduğundan, geliştirilen Şirinler Yapay Zeka modeli ile yüzde 85 civarında şüpheli işlemlerin tespiti mümkün hale geliyor. Aynı zamanda geliştirilen modeller ile risksiz uyarılar yüzde 30 oranında otomatik olarak kapatılabiliyor ve bu sayede uzmanlar riskli uyarıları daha etkin bir şekilde inceleyebiliyor. DESTEK HİZMETLERİNİN KALİTESİ ARTIRILDI Verilen bilgiye göre bankanın ‘Uzak Ofis Son Kullanıcı Sistemlerinin Etkin ve Güvenli Yönetimi (ING-Next)' projesinde ise, pandemi nedeniyle çalışanların uzaktan çalışmaya geçmesi ile birlikte banka içerisinde açılan ticket (arıza ve talep) kayıtları için yaşanan süreçler ele alındı ve çalışanların cihazlarının daha etkin ve her an ulaşılabilir kılınması hedefiyle proje başlatıldı. Bu amaçla, son kullanıcılara verilen destek hizmetlerinin yeni teknolojiler ile çok daha kaliteli, zamanında ve eksiksiz hale getirilmesi hedeflendi. Manuel olarak yürütülen süreçlerin otomatize edilmesi amaçlanan proje kapsamında çalışanların cihazlarından gelen veriler işlenerek destek hizmetlerinin kalitesi artırıldı.

Haberler
11 Haziran 2021 - 00:43
ING Basketbol Süper Ligi şampiyonu Anadolu Efes

ING Basketbol Süper Ligi şampiyonu Anadolu Efes

Anadolu Efes şampiyonluğuna bir yenisini daha ekledi. Bu sezon ikinci kez şampiyonluğu kazanan Anadolu Efes toplamda ise 15. şampiyonluğunu elde etti. Fenerbahçe Beko'yu 93-66 yenen Anadolu Efes, 2020-2021 sezonunun şampiyonu oldu. 2 YIL SONRA KUPA ALINDI Ligde en fazla şampiyonluk yaşayan takım unvanını elinde bulunduran Anadolu Efes, 1979, 1983, 1984, 1992, 1993, 1994, 1996, 1997, 2002, 2003, 2004, 2005, 2009 ve 2019'un ardından 2021'de de kupayı müzesine götürdü. ERGİN ATAMAN 5. LİG ŞAMPİYONLUĞUNU ELDE ETTİ Anadolu Efes Başantrenörü Ergin Ataman, kariyerinde 5. lig şampiyonluğunu elde etti.Lacivert-beyazlı takımın başında 3 kez (2009, 2019, 2021) kupayı kazanma başarısı gösteren deneyimli başantrenör, Beşiktaş (2012) ve Galatasaray'ı da (2013) da birer kez şampiyonluğa taşımıştı. ÇİFTE KUPA Lacivert-beyazlı takım, 30 Mayıs'ta THY Avrupa Ligi'nde tarihindeki ilk şampiyonluğunu elde ederek büyük bir başarıya imza attı. Ergin Ataman'ın öğrencileri, 8 gün sonra bu kez ligde şampiyonluğa ulaştı ve sezonu 2 kupayla tamamladı. SADECE BİR KEZ MAĞLUP OLDU Lacivert-beyazlı takım, lider tamamladığı normal sezonda çıktığı 30 maçın 29'unu kazandı. Anadolu Efes, tek mağlubiyetini 23. haftada HDI Sigorta Afyon Belediyespor karşısında yaşadı.Lacivert-beyazlılar, şampiyon tamamladığı 2020-2021'de normal sezon ve play-off'ta oynadığı 38 karşılaşmanın 37'sini kazanarak yüzde 97 galibiyet oranı elde etti. Basketbol Süper Ligi final serisini Anadolu Efes'e 3-0 kaybeden Fenerbahçe Beko, ikincilikle yetindi. Ligde 9 şampiyonluğu bulunan sarı-lacivertli takım, 10. kez sezonu ikinci tamamladı. #n-2784080# #n-2784584#

Haberler
07 Haziran 2021 - 21:16
Olaylı maçta kazanan Anadolu Efes

Olaylı maçta kazanan Anadolu Efes

Karşılaşmanın ilk çeyreğinde Anadolu Efes, Beaubois'nın kazandırdığı sayılarla etkili oldu. Fenerbahçe Beko ise boyalı alandan ve serbest atış çizgisinden skor üretti. Anadolu Efes, dış atışlardan 4 isabet bulduğu ilk periyodu 23-19 önde tamamladı. İkinci periyoda iyi başlayan Fenerbahçe Beko, 12. dakikada ilk kez öne geçti: 23-24. Guduric'in skorer oyunuyla maça ortak olan ve 3 sayı çizgisinin gerisinden de 4 isabet bulan sarı-lacivertli takıma Micic ile Larkin'in basketleriyle yanıt veren Anadolu Efes, soyunma odasına 41-37 üstün gitti. İlk 5 dakikası dengeli geçen 3. çeyreğin kalan bölümünde Singleton'ın dış atışlardan ve pota altından kazandırdığı kritik sayılarla farkı açan Anadolu Efes, final periyoduna 64-56 önde girdi. SON ÇEYREKTE KAVGA ÇIKTI Karşılaşmanın son bölümünde Anadolu Efes'in ABD'li oyuncusu Chris Singleton ile Fenerbahçe Beko'nun milli basketbolcusu Melih Mahmutoğlu arasında kavga çıktı. Müsabakasının 37. dakikasında Singleton'ın hem basket atıp hem de faul kazandığı pozisyonun ardından Melih Mahmutoğlu saha kenarından topu, sırtı dönük olan Singleton'a doğru attı. Bacağına top gelen ABD'li oyuncu sinirlenerek Melih Mahmutoğlu'nun üzerien yürüdü. Sarı-lacivretli oyuncunun da karşılık vermesiyle başlayan gerginlikte araya önce Guduric girdi. Daha sonra diğer oyuncu ve teknik ekiplerin müdahalesiyle kavga büyümeden önlendi. #vd-48485# 8 OYUNCU DİSKALİFİYE Yaşananları saha kenarındaki ekrandan inceleyen maçın hakemleri, Singleton ve Melih Mahmutoğlu'nu diskalifiye etti. Ayrıca Fenerbahçe Beko'dan oyuncular Alex Perez, Yiğit Onan ve Ahmet Düverioğlu'nun yanı sıra Fenerbahçe Beko Takım Menajeri Cenk Renda, Kokoskov’un yardımcısı Trifunovic ve kondisyoner İlker Belgutay da diskalifiye edildi. Anadolu Efes: 95 - Fenerbahçe Beko: 73 Salon: Sinan Erdem Hakemler: Zafer Yılmaz, Osman Sinan İşgüder, Can Mavisu Anadolu Efes: Micic 23, Buğrahan Tuncer 6, Beaubois 27, Moerman 3, Sertaç Şanlı 7, Larkin 11, Singleton 15, Yiğitcan Saybir, Doğuş Balbay, Tolga Geçim, Erten Gazi, Dunston 3 Fenerbahçe Beko: De Colo 14, Melih Mahmutoğlu 8, Guduric 13, Barthel 9, Vesely 6, Perez 5, Tarık Biberoviç 7, Kenan Sipahi 3, Berkay Candan, Ahmet Düverioğlu 8 1. Periyot: 23-19 Devre: 41-37 3. Periyot: 64-56 Diskalifiyeler: 31.17 Vesely, 36.33 Melih Mahmutoğlu, Yiğit Onan, Ahmet Düverioğlu, Alex Perez (Fenerbahçe Beko), 36.33 Singleton (Anadolu Efes) #n-2784080# #n-2784328#

Haberler
05 Haziran 2021 - 23:29
ING Türkiye 2021 yılı ilk çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı

ING Türkiye 2021 yılı ilk çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı

ING Türkiye, 2021 yılı ilk çeyrek konsolide finansal sonuçlarını açıkladı. Bu dönemde konsolide aktif toplamı 71,5 milyar TL olan ING Türkiye'nin sermaye yeterlilik oranı da yüzde 23,56 seviyesinde gerçekleşti. 31 Mart 2021 tarihi itibarıyla toplam özkaynakları 9,7 milyar TL olan ve toplam mevduatları 45 milyar TL'ye ulaşan bankanın ekonomiye sağladığı kredi desteği de 42,1 milyar TL'si nakdî olmak üzere, toplam 50,2 milyar TL olarak gerçekleşti. "Dijitalleşme yolculuğumuzda sağlam adımlar atmaya devam ediyoruz" Yılın ilk çeyreğini değerlendiren ING Türkiye Genel Müdürü Alper Gökgöz, “Pandeminin sağlık, sosyal hayat ve ekonomi alanlarında zorlayıcı etkilerinin küresel ölçekte devam ettiği 2021 yılının ilk çeyreğini geride bırakırken, çalışanlarımızı, müşterilerimizi, paydaşlarımızı sağlıklı ve güvenli tutmak için gerekli tüm adımları atmayı sürdürüyoruz. Bu süreçte, ekonomik anlamda müşterilerimize destek oluyor ve Türkiye ekonomisine katkı sağlamak amacıyla yatırımlarımızı hız kesmeden sürdürüyoruz. Banka olarak, finansal sonuçlarımız kadar dijitalleşme yolculuğumuzda da sağlam adımlar atmaya devam ediyoruz. Hedefimiz Türkiye'nin lider dijital kurumu olmak. Bu hedefin müşterilerimize en kolay ve fark oluşturan çözümü en güvenli şekilde sunmakla mümkün olduğuna inanıyoruz” dedi. "Cebimdeki Danışman ile dijitale insan dokunuşu" Dijitalleşmeyi stratejilerinin merkezine aldıklarını belirten Gökgöz, “Müşterilerimizin bankacılığa daha az, hayata daha çok zaman ayırmalarını sağlamayı amaçlıyor, bunu yaparken de onların ihtiyaç duydukları anlarda yanında olmayı taahhüt ediyoruz. Bu stratejimizi de müşterilerimize yeni marka yolumuz “Sen Hayatını Yaşa” ile anlatıyoruz” dedi. Bu dönemde aynı zamanda yeni ürün ve hizmetleri de devreye aldıklarını belirten Gökgöz “Yeni ürün ve hizmetleri tasarlarken müşterilerimizin şubeden yapabildikleri tüm işlemleri dijitalden yapabilir hale gelmesini amaçladık. Bu kapsamda geliştirdiğimiz yeni bir hizmet olan Cebimdeki Danışman ile görüntülü görüşme teknolojisi sayesinde dijitale insan dokunuşu getirdik. Buna ek olarak, bankacılık sektöründe dijitalleşme yolunda çok önemli değişiklikleri beraberinde getireceğine inandığımız uzaktan müşteri edinimi uygulamasını da başlattık” şeklinde konuştu. Lider tasarruf bankası olma hedefini destekleyecek şekilde çalışmalarını sürdüren banka, tasarruf odaklı Turuncu Ekstra programında yer alan ihtiyaç kredisi uygulaması ile müşterilerine nakit iade kazanıp ihtiyaç kredisinde daha düşük taksit ödeme imkanı sağlıyor. Pandemi döneminde nakit ihtiyacı olan müşterilerine destek sağlamayı hedefleyen banka, hayata geçirdiği Turuncu Ekstra Avantajlı Kredi kampanyası ile müşterilerine Turuncu Ekstra programı kapsamında nakit iadeyle faydalanabilecekleri özel faiz oranları sundu. Dijital Öğretmenler projesi ile bin öğretmen daha dijital beceriler edinecek ING Türkiye'nin dijital dönüşümü destekleme hedefiyle, Habitat Derneği ve Orta Doğu Teknik Üniversitesi (ODTÜ) iş birliğiyle hayata geçirdiği Dijital Öğretmenler projesinin ilk eğitim dönemi bin öğretmen ile tamamlandı. Öğretmenlerin yüz yüze ve uzaktan eğitimde yararlanabilecekleri dijital okuryazarlık becerileri edinmelerini ve bu becerileri ilkokul - ortaokul öğrencilerine aktarmalarını hedefleyen projenin yeni eğitim dönemi ise 15 ilden bin öğretmen ile Mart ayında başladı. Dijital Öğretmenler projesi aynı zamanda, uluslararası Global Business Excellence Awards'ta “Üstün Topluluk Girişimi” ve “Üstün Eğitim Hizmeti” ödülleri ile Türkiye'de PSM Awards 2020 Sosyal Sorumluluk kategorisinde Altın Ödül'e layık görüldü.

Haberler
08 Mayıs 2021 - 15:33
ING'de kurye beklemeden anında müşteri olma dönemi

ING'de kurye beklemeden anında müşteri olma dönemi

ING Türkiye, uzaktan müşteri olma hizmetini kullanıma açtı. ING'li olmak isteyenlerin, ING Mobil'de yer alan ''ING'li Ol'' özelliği ile şubeye gitmeden ve kurye beklemeden diledikleri yer ve zamanda bankanın müşterisi olabildiği ve Turuncu Ekstra'nın imkanlarından da yararlanabildiği belirtildi. Uygulama üzerinden 3 adımda bankanın müşterisi olma süreci tamamlanıyor Verilen bilgiye göre, uygulamayı indirenler, “ING'li Ol”u tıklayarak 3 adımda müşteri olma sürecini tamamlayabiliyor. Önce kısa formu dolduran kullanıcılar, ardından yönlendirmeleri takip ederek kimlik bilgilerini doğruluyor. Kullanıcılar, son adımda müşteri temsilcileriyle yapılacak görüntülü görüşmeye katılarak bankanın müşterisi olabiliyor ve bankanın müşterilerine sunduğu tüm ürün ve hizmetlerden faydalanmaya başlayabiliyor. Kullanıcıların bu özelliği kullanabilmesi için yeni çipli kimlik ve NFC (Yakın Alan İletişimi) özelliği olan bir telefonunu olması gerekiyor. Banka tarafından sağlanacak bu hizmet ile kullanıcılar, güvenlik adımlarını geçtikten sonra isterlerse bankanın müşteri temsilcisine bağlanarak müşteri olma işlemlerini tamamlayabiliyor ya da görüntülü görüşmeleri için randevu alabiliyor. Ayrıca, uygulama üzerinden bankanın müşterisi olanlar, Turuncu Ekstra'nın imkanlarından da yararlanıyor. “İsteyenler 7/24 diledikleri yer ve zamanda bankamızın müşterisi olabiliyor” Bankanın dijitalleşme alanında dünyanın öncü kuruluşlarından biri olduğunu aktaran ING Türkiye Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Ozan Kırmızı, şöyle konuştu: “Dijital dönüşümü stratejimizin temeline alarak, Türkiye'nin lider dijital kurumu olma hedefiyle çalışmalarımızı kesintisiz sürdürüyoruz. Dijital liderlik bizim için müşterilerimize en kolay ve fark oluşturan çözümü en güvenli şekilde sunmak anlamına geliyor. Dijitalleşmeyi uçtan uca bir dönüşüm olarak ele alıyor, iş süreçlerimizi de bu doğrultuda dijitalleştiriyoruz. Dijital bankacılık vizyonumuz çerçevesinde müşterilerimizin şubeden yapabildikleri tüm işlemleri dijitalden yapabilir hale gelmelerini amaçlıyoruz. Yeni geliştirdiğimiz Cebimdeki Danışman da bu yaklaşımın bir sonucu. Şimdi de stratejimizde önemli bir yere sahip olan uzaktan müşteri olma hizmetini kullanıma açtık. 7/24 sunacağımız bu hizmet ile isteyenler şubeye gitmeden diledikleri yer ve zamanda bankamızın müşterisi olabiliyor ve bankamızın sunduğu tüm ayrıcalıklardan anında faydalanmaya başlayabiliyor. Bu uygulama ile müşterilerimizin hayatlarında bankacılığın yerini en aza indirerek, kendi istedikleri, keyifle yapacakları şeylere yer ayırmalarını sağlamayı amaçlıyoruz. Müşterilerimize daha kolay bir bankacılık deneyimi sunmak için dijital kanallarımıza yaptığımız yatırımlarla dijitalleşmeyi etkin bir araç olarak kullanmaya devam edeceğiz.”

Haberler
01 Mayıs 2021 - 13:11