22˚
İstanbul
22˚
parçalı bulutlu
Nem %44
Rüzgar 4.41 /s
Salı
23˚/16˚
Çarşamba
22˚/12˚
Perşembe
18˚/11˚
Cuma
20˚/12˚
16 Mayıs 2022 Pazartesi
Sonuç
Allianz Türkiye'nin HackZone Scale Up Accelerator programı tamamlandı

Allianz Türkiye'nin HackZone Scale Up Accelerator programı tamamlandı

Allianz Türkiye'nin sigortacılıkta inovasyonu ileriye taşıma odağı doğrultusunda, startup'larla iş birliğini artırma ve startup'ların girişimlerini hızlandırma hedefiyle hayata geçirdiği HackZone Scale Up Accelerator programı tamamlandı. Yapılan açıklamaya göre, 6 aylık hızlandırma programı ile sigorta sektöründe önemli bir işe imza atan sigorta şirketi, program ortağı Hackquarters ile birlikte hem startup'ların girişimlerini hızlandırmayı hem de sigorta sektörüne ve girişimcilik ekosistemine katkıda bulunmayı hedefledi. Programa gelen 87 başvuru arasından öne çıkan B2Metric, Co-one, OtoKonfor, Diyetkolik, Uservision programa kabul edildi. Program süresince girişimler yurtiçi ve yurtdışından toplam 750 bin dolarlık yatırım topladı. Programda; kullanıcı deneyimini iyileştirme ve müşteri bağlılığını artırma, oyunlaştırma teknolojisinin sigorta sektörüne uyarlanması ile dijital sağlık çözümleri alanlarında inovatif çözümleri olan girişimcilerle iş birliği yapıldı. 6 ay süren HackZone Scale Up Accelerator ile startup'lara, Allianz profesyonellerinin yanı sıra yurtiçinden ve yurtdışından alanında uzman 49 mentor ve eğitmen tarafından toplam 88 saatlik mentorluk desteği verildi. Girişimcilere ayrıca, sigorta şirketinin ağından faydalanma ve sigorta şirketinin API'larına (Uygulama Ara Yüz Programları) erişim imkânı sunularak toplam 200 bin TL nakit destek sağlandı. Startup'lar sigorta şirketi ile iş birliği yapma, Allianz'ın uluslararası yatırım network'üne ve büyük yatırım network'lerine de erişim fırsatı buldu. Konuyu değerlendiren Allianz Türkiye Pazarlama ve Dijital Sigortalar Genel Müdür Yardımcısı Onur Kırcı, “Sektörümüze yenilikçi iş modelleri kazandırmayı ve startup'ların girişimlerini hızlandırmayı amaçladığımız HackZone Scale Up Accelerator Programımızla girişimcilik ekosistemini desteklemeye devam ettik. Programda, startup'lara nakit fon desteği ile eğitim, mentorluk, uluslararası yatırım ağına ve Allianz'ın alanında uzman çalışma arkadaşlarımıza erişim imkanı sunduk. Ayrıca, programın bizim için en değerli kısmı olan startup'larla iş birliği fırsatını yakaladık. Bundan sonra da girişimcilik ekosistemini desteklemeye ve startup iş birliklerine devam edeceğiz” diye konuştu.

Haberler
17 Ocak 2022 - 12:51
Allianz Türkiye, ‘En Beğenilen Sigorta Şirketi' seçildi

Allianz Türkiye, ‘En Beğenilen Sigorta Şirketi' seçildi

Allianz Türkiye, 21'inci kez gerçekleştirilen ‘İş Dünyasının En Beğenilen Şirketleri' araştırmasında bir kez daha sigorta sektörünün lideri seçildi. Verilen bilgiye göre sigorta şirketi, ‘İş Dünyasının En Beğenilen Şirketleri' araştırmasında üst üste 7'nci kez sigorta sektörünün en beğenilen şirketi seçilirken, bireysel emeklilik kategorisinde de üst üste 4'üncü kez lider oldu. Sonuçları değerlendiren Allianz Türkiye İcra Kurulu Başkanı Tolga Gürkan, “Başta itibar, güven ve toplum için oluşturduğu değer olmak üzere birçok alanda en başarılı şirketlerin belirlendiği ‘İş Dünyasının En Beğenilen Şirketleri' araştırmasında yer almak her şirket için önemli bir başarı. Ekonomiye katkı, itibar, çalışan memnuniyeti, müşteri için ürettiği değer, kurumsal sosyal sorumluluk çalışmaları, finansal sağlamlık gibi birçok kriterde üst düzey performans sergileyen şirketlerin yer aldığı listede ‘Sigorta' kategorisinde 7, ‘Bireysel Emeklilik' kategorisinde ise 4'üncü kez üst üste lider olmanın mutluluğunu yaşıyoruz” dedi. İş dünyasında büyümenin artık ekonomik olmaktan çok, topluma, müşterilere, çalışanlara ve tüm paydaşlara oluşturulan değerle ifade edilen bir kavram haline geldiğini belirten Gürkan, “Şirket olarak, varoluş amacımız ‘Allianz Seninle'yi; sürdürülebilirliğin çevresel, sosyal ve yönetişimsel katmanlarına taşıyarak iyi bir kurumsal vatandaş olma, tüm paydaşlarımız için değer üretme hedefiyle çalışıyoruz. Büyük bir emeğin ürünü olan çalışmalarımızın takdir görmesi bizleri gururlandırıyor” şeklinde konuştu.

Haberler
03 Aralık 2021 - 17:07
Allianz Motto Hareket'e Sürdürülebilir İş Ödülleri'nden ‘İş Birliği' ödülü

Allianz Motto Hareket'e Sürdürülebilir İş Ödülleri'nden ‘İş Birliği' ödülü

Sürdürülebilirlik stratejisi doğrultusunda toplumun iyiliği için insan odaklı, gelecek nesillere değer üreten yatırımlar yapan Allianz Türkiye; başarılı, sürdürülebilir iş modellerini ödüllendirmek üzere düzenlenen Sürdürülebilir İş Ödülleri'nde, Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV), Ege Çağdaş Eğitim Vakfı (EÇEV) ve Koruncuk Vakfı iş birliğiyle 2018 yılından bu yana devam eden kurumsal sosyal sorumluluk programı Allianz Motto Hareket ile ‘Kurum-STK İş Birliği' kategorisinde Sürdürülebilirlik Ödülü'nün sahibi oldu. Sürdürülebilirlik Akademisi tarafından bu yıl 8'inci kez düzenlenen organizasyonun kazananları 25 Kasım'da çevrimiçi olarak düzenlenen ödül töreninde açıklandı. Allianz Türkiye Kurumsal İletişim, Kurumsal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik Grup Başkanı Berna Özdemir, projenin, tüm sektörlerde sürdürülebilir iş modellerine yönelik çalışmalarıyla örnek teşkil eden kurumların katıldığı Sürdürülebilir İş Ödülleri'nde ödüle layık görülmesinden büyük bir mutluluk duyduklarını belirtti. Ödülü değerlendiren Özdemir, “2018 yılında başlayan Allianz Motto Hareket yolculuğumuzla 7-12 yaş arasındaki çocukların spor yoluyla hem hayat becerilerini hem de fiziksel aktivitelerini artırmalarını amaçlıyoruz. Pandemi öncesinde fiziksel olarak gerçekleştirdiğimiz programımızı pandemiyle birlikte çevrimiçi sınıf ortamına taşıyarak kesintisiz sürdürdük. Ayrıca yine pandemi döneminde açık kaynak haline getirdiğimiz Allianz Motto Hareket video serimizle YouTube üzerinden tüm çocuklara ulaşmaya devam ediyoruz. İyilik yolculuğumuzda bize eşlik eden TEGV, EÇEV ve Koruncuk Vakfı'na; program danışmanı Ortadoğu Teknik Üniversitesi (ODTÜ) Beden Eğitimi ve Spor Bölümü'nden Prof. Dr. Levent İnce ve ekibine, programın tasarım ve uygulama sürecinde iş birliği yaptığımız Gazi Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi'nden Prof. Dr. Hacı Ahmet Pekel'e, Türkiye Atletizm Federasyonu'na, Sosyal İnovasyon Merkezi'ne ve tüm gönüllülerimize teşekkür ediyoruz” şeklinde konuştu. PROJE SAĞLIKLI YAŞAM KÜLTÜRÜNÜN YAYGINLAŞMASINA KATKIDA BULUNUYOR Verilen bilgiye göre, sigorta şirketinin spor ve sağlıklı yaşam kültürünün toplumda çocukluktan başlayarak yaygınlaşmasına katkıda bulunma hedefiyle TEGV, EÇEV ve Koruncuk Vakfı iş birliğiyle hayata geçirdiği kurumsal sosyal sorumluluk programı Allianz Motto Hareket, 2018 yılından bu yana kesintisiz devam ediyor. Toplam 8 yıl sürmesi planlanan proje, iş birliği yapılan üç sivil toplum kuruluşunun yerleşkelerinde ya da dijital sınıf ortamında gönüllü eğitmenler aracılığıyla 16 haftalık bir eğitim programı olarak uygulanıyor. Sahaya ya da internete erişimi olmayan çocuklar uygulamalara, TEGV EVDE dergisi aracılığıyla ulaşırken, internet erişimi olan tüm çocuklar programı YouTube üzerinden, 9 temadan oluşan video serisiyle uygulayabiliyorlar. Programın çocukların hayatına kattığı değeri ve sosyal etkiyi ölçümlemek için ODTÜ Beden Eğitimi ve Spor Bölümü akademisyenlerinden Prof. Dr. Mustafa Levent İnce, Dr. Koray Kılıç ve Serap Sarıkaya tarafından hazırlanan raporda, programa katılan çocuklarda 10 temel hareket becerisinin tamamında, istatistiksel olarak anlamlı gelişim gösterdiğine yer veriliyor.

Haberler
29 Kasım 2021 - 17:14
Allianz Türkiye'nin projelerine Stevie Awards'dan 6 ödül

Allianz Türkiye'nin projelerine Stevie Awards'dan 6 ödül

Allianz Türkiye, insan kaynakları ekibi tarafından hayata geçirilen başarılı projeleriyle, dünyanın önde gelen ödüllerinden Stevie Awards'un ‘Great Employers' kategorisinde üç ödüle layık görüldü. Ekibin AKUT projesi ‘En İyi İşgücü Yönetimi Çözümü' kategorisinde, ALLi Chatbot projesi ‘En İyi Self-Servis İK Çözümü' kategorisinde Altın ödüle layık görülürken, Çevik Gelişim Programı ‘İş Sonuçlarına Katkısı En Yüksek Olan Gelişim Programı' kategorisinde Bronz ödülün sahibi oldu. Şirketin çevik dönüşüm yolculuğu da Stevie Awards'un ‘International Business' ana kategorisinde 3 ödüle layık görüldü. Yolculuğun anlatıldığı blog HEY!, ‘Blog' kategorisinde Altın, ‘İletişim ve PR Kampanyası' kategorisinde Bronz ödülün sahibi olurken, şirket, ‘Yılın Şirketi -Sigortada Değişim ve Dönüşüm' kategorisinde Bronz ödülü aldı. Allianz Türkiye İnsan Kaynakları, Çevik Ofis ve Operasyon Destek Genel Müdür Yardımcısı İlkay Özel, müşterilerin ihtiyaçlarını çağın hızına uygun şekilde karşılamak amacıyla benimsedikleri çevik metot ile şirketin tüm süreçlerini yeniden yapılandırdıklarını belirtti. Projelere değinen Özel, “2018 yılında çıktığımız çevik dönüşüm yolculuğu sonucunda Türkiye'de ana iş kollarının tümünü çevik çalışma modeline dönüştürerek, bu çalışma modeliyle yaptığımız çalışmaları HEY! (Hızlı-Etkili-Yetkili) adı altında yürütmeye başladık. Hayatın hızlandığını, işlerin daha etkili, ekipteki herkesin de A'dan Z'ye yetkili olduğu bir dünya hayal ederek HEY!'i hayata geçirdik. Çeviklik, iş dünyasının en çok kullandığı kavramlardan biri. Hem bu kavramı hem de şirketimizde yaşadığımız dönüşümü dünyanın dört bir yanındaki çalışma arkadaşlarımızla paylaştık. Daha hızlı sonuç veren bu sistem sayesinde iş birliğini de artırdık” şeklinde konuştu. Özel, sözlerini şöyle sonlandırdı: “Pandemi dönemindeyse hem ALLi Chatbot gibi yapay zekâ tabanlı uygulamalarla hem de AKUT gibi organizasyon yönetimi uygulamalarıyla çalışma arkadaşlarımızın hayatını kolaylaştırmayı hedefledik. Yenilikçi bakış açımız sonucu ortaya çıkan projelerimizin uluslararası otoriteler tarafından da takdir edilmesi ve layık görüldüğümüz ödüller bizleri mutlu ediyor; ne kadar doğru bir yolda olduğumuzu gösteriyor. Geleceğin Allianz'ını oluşturmak amacıyla şirketimizin dijital dönüşümü üzerine ve çalışanlarımızın yetkinliklerini geliştirmeye dair yatırımlarımız devam edecek.”

Haberler
20 Eylül 2021 - 11:39
Allianz Türkiye, 18 yaş altı katılımcıları BES ile buluşturuyor

Allianz Türkiye, 18 yaş altı katılımcıları BES ile buluşturuyor

Bireysel Emeklilik Kanunu'nda yapılan yasal düzenlemeyle 18 yaşından küçük bireylerin, Bireysel Emeklilik Sistemi'ne (BES) dahil olmasının önündeki engeller kalktı. Bu düzenleme sonrasında her bir aile üyesi, yüzde 25 devlet katkısı avantajından ayrı ayrı yararlanabilecek. Yeni düzenleme ile tasarruf alışkanlığının ve finansal okuryazarlık bilincinin, küçük yaşlardan itibaren gelişmesi hedefleniyor. Toplumun önemli bir kesimini oluşturan gençlerin geleceği konusunda ülke ve ebeveynler olarak alınması gereken sorumlulukların farkında olan Allianz Türkiye, bu gelişmeye paralel olarak 18 yaş altı bireyleri bireysel emeklilik sistemiyle buluşturan yeni ürününü 1 Temmuz Perşembe günü müşterilerine sunmaya başladığını açıkladı. Sigorta şirketinin, 18 yaş altı bireylere yönelik BES sözleşmelerinde yurtiçi eğitim danışmanlığı hizmeti ve sağlık sigortalarında yüzde 10 indirim avantajı da sağladığı belirtildi. 18 yaş altı gençlerin farklılaşan ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak bireysel emeklilik sözleşmelerini zenginleştirdiklerini aktaran Allianz Türkiye Hayat ve Emeklilik Genel Müdür Yardımcısı Fisun Koç Doğan, “Mevzuata uygun yeni ürünümüzü tasarlarken zengin bir yurt içi eğitim danışmanlığı ek faydasını da dahil ettik. Aileler, çocuklarının geleceği için ek yüzde 25 devlet katkısı ile birikim yaparken aynı zamanda çocuklarının yurt içi eğitimleri için danışmanlık alabilecek. Ayrıca şirket olarak sağlık sigortasındaki liderliğimizle çocuklarımızı geleceğe sağlıkla hazırlamak için 1 Temmuz-30 Eylül arasında, 18 yaş altı bireysel emeklilik ürünü satın alan katılımcılara özel sağlık sigortası veya tamamlayıcı sağlık sigortasında yüzde 10 indirim sağlayacağız. Acente ve banka kanallarımızdan satışa sunacağımız ürünümüzde, Allianz Türkiye'nin Bireysel Emeklilik Sistemi'nde geliştirdiği dijital yetkinlikler ve sergilediği lider fon getirisi tecrübelerimizle 18 yaş altı genç neslin hayallerinin yanında olacağız. Çocuklarının geleceğini güvence altına almak isteyen ve onlar adına birikim yaparken aynı zamanda çocuklarına tasarruf alışkanlığı kazandıracak olan ailelerin desteği ile önemli bir kitleye hitap edeceğiz. Ülkemizde 18 yaş altı yaklaşık 24 milyon gencimiz var. Bu sayı, ülke nüfusunun yüzde 29'una tekabül ediyor. Yeni düzenleme sayesinde ilk etapta 2,5-3 milyon gencin sisteme dahil olacağını öngörüyoruz. Şirket olarak 18 yaş altı çocuk ve gençlerimizi sisteme alarak hayat boyu yanlarında olmak istiyoruz” şeklinde konuştu.

Haberler
05 Temmuz 2021 - 15:07
Allianz Türkiye'ye Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri'nden iki ödül

Allianz Türkiye'ye Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri'nden iki ödül

Allianz Türkiye, dünyanın önemli ödül etkinliklerine imza atan Awards International'ın bu yıl Türkiye'de organize edilen Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde (Turkey Customer Experience Awards-TCXA) iki ödüle layık görüldü. Tüm sektörlerden katılımcıların yarıştığı ve Müşteri Deneyimi alanında prestijli ödül organizasyonlarından biri olan TCXA'de Allianz Türkiye, ‘Voice Of The Customer' projesiyle En İyi Müşterinin Sesi (Best Voice of Customer) kategorisinde altın, Yılın En İyi Müşteri Deneyimi Takımı (Customer Experience Team of the Year) kategorisinde ise gümüş ödülün sahibi oldu. Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde 2 ödüle layık görülmekten mutluluk duyduklarını belirten Allianz Türkiye Pazarlama ve Dijital Sigortalar Genel Müdür Yardımcısı Onur Kırcı, “Varoluş amacımız; bizlere sağlığını, geleceğini ve birikimlerini emanet eden müşterilerimize #AllianzSeninle deneyimini yaşatarak her zaman yanlarında olduğumuzu hissettirmek. Tüm çalışmalarımızın merkezine müşterilerimizi koyarak, onlara kusursuz bir müşteri deneyimi yaşatmak için gayret ediyoruz. Ürün tasarımından hizmet seviyesine kadar müşterisini dinleyen, anlayan ve yaşadığı deneyimleri iyileştirmeyi odağına koyan bir marka olmak için üst seviyede çalışıyoruz. Odağımız her zaman yüksek müşteri memnuniyeti. Çalışmalarımızın ulusal ve uluslararası platformlarda takdir görmesi, daha da iyisini yapma yolunda bizleri motive ediyor" diye konuştu. JÜRİ DEĞERLENDİRDİ Turkey Customer Experience Awards, müşteri deneyimi alanındaki eksikliği gidermek için uluslararası arenada 2008'den bu yana müşteri deneyimi yarışmaları düzenleyenAwards International tarafından Türkiye'de ilk kez düzenlendiği belirtildi. Ödül programında şirketler International CX Awards ve UK CX Awards ile Türkiye'ye özgü yeni kategoriler olmak üzere toplam 15 farklı alanda değerlendirildi. Ulusal ve uluslararası arenada müşteri deneyimi profesyonellerinin bir araya gelmesiyle oluşan jüri grubunun yer aldığı yarışmanın ödül töreni 10 Haziran'da online olarak gerçekleştirildi. Yarışmanın kazananları, Kasım 2021'de Amsterdam'da düzenlenecek Uluslararası Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde otomatik olarak kısa listeye alınmaya hak kazandı.

Haberler
15 Haziran 2021 - 16:29
Allianz Türkiye'nin reklam filmi Effie'de 'Gümüş' ödül aldı

Allianz Türkiye'nin reklam filmi Effie'de 'Gümüş' ödül aldı

Allianz Türkiye, Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği'nin Effie Worldwide Inc. iş birliğiyle bu yıl 13'üncüsünü düzenlediği Effie Türkiye Reklam Etkinliği Ödülleri'nde '97 Yıldır Hayatın Her Anında Allianz Seninle' reklam filmiyle 'Gümüş' ödülün sahibi oldu. Sigorta şirketi, pazarlama ve iletişim dünyasının zorlu ve itibarlı yarışmalarından biri olarak kabul edilen Effie Türkiye‘nin 'Sigorta Hizmetleri' kategorisinde bu yıl verilen en yüksek ödülü almış olduğu belirtildi. Allianz Türkiye Pazarlama ve Dijital Sigortalar Genel Müdür Yardımcısı Onur Kırcı, Effie Türkiye 2021'de ödüle layık görülmekten büyük mutluluk duyduklarını belirterek, “Dijitalizasyon odaklı yeni nesil sigortacılığa öncülük eden şirketin yol haritasını, müşterilerimizin beklentileri belirliyor. Faaliyet alanlarımızın merkezine müşteri odaklı yaklaşımı koyuyor, ihtiyaç duydukları her an yanlarında olma sözüyle ‘Allianz Seninle' diyoruz. Bizlere sağlığını, varlığını emanet eden müşterilerimiz, onları çok daha iyi tanımamızı ve özel hizmetlerle onların her an yanlarında olmamızı bekliyor. Hayatın her türlü ihtimalini ve yaşanabilecek her türlü aşamaya değinen reklam filmimizde sevdiklerimizin yanında olmanın önemini anlatıyoruz. Şirket olarak tüm gücümüzü müşterilerimize en iyi şekilde hizmet vermek için kullanıyoruz. Bu yaklaşımımızı doğrulayacak şekilde yön verdiğimiz reklam filmimizle, son iki yıldır olduğu gibi bu yıl da sigorta kategorisinde o yıl verilen en yüksek ödüle layık görüldük” diye konuştu. Sigorta şirketi, yeni reklam filmiyle hayatın her aşamasında müşterilerine verdiği desteği duygu dolu sahnelerle izleyiciye ulaştırarak sağladığı güven duygusuna dikkat çekiliyor. Zor günler atlatılırken yaşanan umut duygusu da yine reklam filminde hatırlatılıyor. Şirket '97 yıldır hayatın her anında seninle' mesajını verirken, bugünden başlayarak 1930'lu yıllara kadar uzanan hayata dair önemli anları, dönemin şarkıları eşliğinde sunuyor.

Haberler
02 Haziran 2021 - 16:58
Allianz Türkiye, acentesini açmak isteyen satış temsilcilerini Girişimciler Ofisi ile destekliyor

Allianz Türkiye, acentesini açmak isteyen satış temsilcilerini Girişimciler Ofisi ile destekliyor

Allianz Türkiye, sigorta sektörüne girişimci bir bakış açısı kazandırmak hedefiyle geçen yıl başlattığı Girişimciler Ofisi programının ikinci döneminde kendi acentesini açmak isteyen satış temsilcilerini desteklemeye devam ediyor. Verilen bilgiye göre, kurum bünyesinde bireysel güvence danışmanı olarak çalışan ve Girişimciler Ofisi programına başlayarak program boyunca belli hedefleri tutturan satış temsilcileri bir yılın sonunda kendi acentelerini açabiliyorlar; açarken levha kayıt ücreti, kira desteği ve performansa bağlı olarak ofis kurulum desteği gibi ayrıcalıklardan yararlanıyorlar. Program kapsamında ayrıca mentorluklar, ihtiyaçlara yönelik eğitimler, ödüllü kampanyalar, referans ve satış primi gibi avantajlar da sunuluyor. İlk kez 1 Mayıs 2020'de başlatılan programa dahil olan ilk 10 kişi, Nisan sonunda kendi acentesini açacak. 1 Mayıs 2021'de ise yeni girişimciler programa dahil edilecek. Yeni dönem 1 Mayıs'ta başlıyor Şirket olarak yeni nesil sigortacılığın öncülüğünü yapma vizyonuyla sigorta sektörünü ileriye taşıma yolunda projeler geliştirdiklerini belirten Allianz Türkiye Satış ve Dağıtım Kanalları Genel Müdür Yardımcısı Ertuğrul Yücenur, “Girişimciler Ofisi programıyla kurum içindeki girişimcilik potansiyelini harekete geçirirken; yeni nesil acentelerin finansal danışmanlık yönünü güçlendirmeyi, direkt satış organizasyonunda yer alan çalışma arkadaşlarımıza kariyer fırsatı sunmayı hedefliyoruz. Programla acentelerimizin markamıza olan aidiyetlerini pekiştirirken, şirketimizin genç ve dinamik acente profilini koruyoruz. Programın 1 Mayıs'ta başlatılacak yeni sezonu için şirketimizin kadrosunda 6 kişi belirlendi, talep çerçevesinde 4 kişi dışarıdan dahil edilebilecek. Bu programa sektörde hayat sigortaları, bireysel emeklilik ve sağlık sigortaları alanlarında direkt satış yapan ve acente olmak isteyen, Allianz kadrosu dışında adaylar da başvurabilecek ve bunlar arasından 4 arkadaşımızı da Girişimciler Ofisi programımıza dahil edebileceğiz” diye konuştu.

Haberler
02 Nisan 2021 - 17:22
Allianz Türkiye işbirliği yapacak startup'lar arıyor

Allianz Türkiye işbirliği yapacak startup'lar arıyor

Startup'larla işbirliğini artırmak ve geliştirmek hedefiyle Hackzone Allianz Open Insurance Programı'nı başlatan Allianz Türkiye, API'lerini (Uygulama Ara Yüz Programları) startup'lara açarak sektörde bir ilke imza attı. Yapılan şirket açıklamasına göre startup'ların 10 gün süresince tasarım odaklı düşünme ve kodlama yapacakları bir maraton programı olan Hackzone Allianz Open Insurance'a 9 Kasım'a kadar hackzoneinsurance.com/ web sitesinden başvuruda bulunulabilecek. Şirketin girişim hızlandırma ve kurumsal inovasyon ortağı Hackquarters işbirliğinde hayata geçirilen program kapsamında startup'ların; başvurularını yapacakları sitede yer alan temalar ile Allianz API'lerini kullanarak paylaşacakları proje fikirleri değerlendirilecek. Tüm startup'lara açık olan programda Hackquarters kendi network'ünde de bu çağrıyı paylaşacak. Ön değerlendirmenin ardından kısa listeye kalan startup'lara Allianz çalışanları ve üst düzey yöneticilerinin yanı sıra Hackquarters ekipleri tarafından 10 günlük eğitim ve mentorluk desteği verilecek. 14 Aralık'ta gerçekleştirilecek finalde kazanan ekiplere ödülün yanı sıra Allianz ile PoC (Projeleri için pilot çalışma) fırsatı sunulacak. “Sigortacılıkta ihtiyaç duyulan inovasyonu ileriye taşımayı hedefliyoruz” Startup'lar ile sigorta sektörü arasında oluşturulacak bağın her iki tarafa da eşsiz kazanımlar sağlayacağını belirten Allianz Türkiye Bilgi Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı Evren Ayorak, “Sektörümüz startup'lar için büyük bir potansiyel taşıyor. Program ile sigortacılıkta ihtiyaç duyulan inovasyonu ileriye taşımayı hedefliyoruz. Sigorta sektöründeki önemli bir sorunu veya önemli bir ihtiyacı tespit eden ve üzerine çalışan, yeni bir pazar ve çözüm oluşturmak için kullanılabilir ve uygulanabilir ürünleri Allianz API'lerini kullanarak geliştirebilecek yetenekte startup'larla işbirliği yapmayı planlıyoruz” diye konuştu. Allianz Türkiye Pazarlama ve Dijital Sigortalar Genel Müdür Yardımcısı Onur Kırcı ise bu program ile startup'lara Allianz ve Allianz network'ü ile PoC (Projeleri için pilot çalışma) ve iş birliğinin yanı sıra Allianz Grubu'nun dijital yatırım şirketi Allianz X ile tanışma fırsatı sunduklarını belirtti. Kırcı “Ayrıca startup'ları programa ve ihtiyaca özel eğitimler, alanında uzmanlardan mentorluk, Allianz ve Hackquarters network'üne erişim ve ölçeklenme olanağı ile destekleyeceğiz. API'lerini startup'larla paylaşan tek sigorta şirketi olarak, girişimcilere gerçek işbirliğine dayalı tasarım ve kodlama odaklı uygulamalarını deneyimleme ve Allianz ile daha fazla işbirliği yapma fırsatı sunuyoruz. Program sonunda da başarılı ve çözümleri kuvvetli startuplarla iş birliği yapmayı planlıyoruz” dedi.

Haberler
26 Ekim 2020 - 14:11
Allianz'a 3 ödül

Allianz'a 3 ödül

Aynı kampanya Sardis Ödülleri'nde ise “En İyi Reklam Filmi” seçildi. Allianz Türkiye Sardis'te ayrıca “Claims Transformation 2.0” projesi ile “En İyi Yapay Zeka Kullanımı”, “Allianz Motto Müzik” ile “En Özgün İçerik Üretimi” ödülünü kazandı. Allianz Türkiye, farklı alanlarda hayata geçirdiği farklı projeleri ile ödüllere layık görüldü. Geçen yıl yayımladığı ‘Yanlarında Ol Diye' kampanyası ile Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması'nda ödül kazanan şirket, finans sektöründe inovasyon ve pazarlama başlıklarının ödüllendirildiği Sardis'ten ise üç ödülle döndü. şirket, reklam verenler ve ajanslar tarafından pazarlama ve iletişim sektörünün en prestijli ödülü olarak kabul edilen Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması'nda “Yanlarında Ol Diye' kampanyasıyla “Sigorta Hizmetleri” kategorisinde Gümüş Effie'nin sahibi oldu. “Yanlarında Ol Diye” kampanyası Sardis'te de ödüle layık görüldü. Kampanyanın kreatif iletişim kategorisinde “En İyi Reklam Filmi” seçildiği Sardis Ödülleri'nde şirket ayrıca, “Claims Transformation 2.0” projesi ile sigorta şirketleri arasında inovasyon kategorisinde “En İyi Yapay Zeka Kullanımı” ödülünü, kreatiflik kategorisinde ise “Allianz Motto Müzik” ile “En Özgün İçerik Üretimi” ödülünü kazandı. Şirketin hem Effie hem de Sardis'te ödül kazandığı “Yanlarında Ol Diye” kampanyası bir baba ile oğlun yaşam döngüsünü anlatıyor. Concept imzalı reklam filmi daha önce de hem yurtiçinde hem de yurtdışında büyük ödüller dahil birçok ödül kazanmıştı.

Haberler
30 Eylül 2020 - 15:15
Allianz Türkiye'ye The Hammers'dan İki Ödül

Allianz Türkiye'ye The Hammers'dan İki Ödül

Sosyal mecraların ruhuna uygun üretici içerikler geliştirip mecra yeniliklerini takip eden, dijital iletişim kanallarını etkili kullanan Allianz Türkiye, The Hammers'dan iki ödül kazandı. Pazarlama ekiplerinin başarısını ölçen ve bu yıl ilk kez düzenlenen The Hammers Awards'da Allianz Türkiye, ‘En İyi İçerikle Pazarlama Takımı' ve ‘En İyi Sosyal Medya Takımı' kategorilerinde ödüle layık görüldü. Allianz Türkiye Pazarlama ve Dijital Sigortalar Genel Müdür Yardımcısı Onur Kırcı, ''Şirketimizin dijital mecralardaki başarısı günceli yakalayıp mecranın ruhuna uygun üretici içerik üretebilmesinden geliyor. Dijital kanallarımız üzerinden paylaştığımız içerik üretimini ciddiye alıyoruz ve bu içeriklerin yüksek etkileşim almasından memnuniyet duyuyoruz. Markamızın yenilikçi ve vizyoner yapısını dijital mecralardaki yenilikleri deneyimleyerek korumaya çalışıyoruz. Instagram'ın sticker'ları, gif'leri ve anket özelliği ile Reels video özelliğini, hikayelerde oyunlaştırmayı, aynı zamanda TikTok mecrasını ilk kullanan markalardanız. 2015 yılında Allianz Motto Müzik ile Türkiye'nin ilk kurumsal YouTuber'ı olduk. Bu girişimimiz bizi Türkiye'de YouTube'u ilk kez bir sosyal mecra olarak kullanan marka olarak konumladı. Ardımızdan onlarca kurumsal sosyal medya hesabı açılmaya başladı.” dedi. Verilen bilgiye göre, Allianz Motto Müzik'te Gökhan Türkmen, Yekta Kopan, Ekin Beril, Sevim Gözay, Can Şengün, Şenay Akkurt, Nurkan Renda ve Zeynep Toker gibi birbirinden değerli isimler yer alıyor. 5 yıldır müziğin, eğlencenin ve muhabbetin adreslerinden biri olan platform, tüm programlarını dijitalleşme sürecine adapte ederek Covid-19 döneminde de Türk internet izleyicisiyle buluşmaya devam etti. Bölümler interaktif hale geldi, röportajlar online yapıldı.

Haberler
23 Eylül 2020 - 13:35
‘Yaşam Döngüsü' reklam filmine Kristal Elma'dan büyük ödül

‘Yaşam Döngüsü' reklam filmine Kristal Elma'dan büyük ödül

Yeni nesil sigortacılığın öncülerinden Allianz Türkiye, Reklamcılar Derneği tarafından bu yıl 31'incisi gerçekleştirilen Kristal Elma Türkiye Reklam Ödülleri Yarışması'ndan iki ödülle döndü. “Film, TV, Sinema” kategorisinde “Büyük Ödül“ün sahibi olan Allianz Türkiye ayrıca "Sigorta ve Finansal Hizmetler” kategorisinde de en iyi film seçilerek “Kristal Elma“nın sahibi oldu. “Kristal Elma'da bir kez daha ‘Büyük Ödül'e layık görülmenin mutluluğunu yaşıyoruz” “Yaşam Döngüsü” reklam filmiyle başarılı bir sonuca imza atan Allianz Türkiye'nin Pazarlama ve Dijital Sigortalar Direktörü Onur Kırcı, “Türkiye'nin en önemli kreatiflik ve pazarlama etkinliği olarak kabul edilen Kristal Elma'da bir kez daha ‘Büyük Ödül'e layık görülmenin mutluluğunu yaşıyoruz. 2017 yılında başlattığımız ‘Allianz Seninle' mottomuz ile birçok platformda birbirinden değerli 10'dan fazla ödüle layık görülmüştük. Yayımlandığı andan itibaren büyük beğeni toplayan ‘Yaşam Döngüsü' filmimiz de sosyal medyada aldığı ödüllerin yanı sıra Epica 2019'da ülkemizi temsil eden az sayıda çalışmanın içinde yer alarak Bronz ödül kazanmıştı. ‘Film - TV, Sinema' kategorisinde 'Büyük Ödül', ‘Sigorta ve Finansal Hizmetler' kategorisinde 'Kristal Elma' kazanmamızı sağlayan bu son reklam filmimizle bizi, müşterilerimizle kurduğumuz duygusal bağı daha da güçlendirme hedefimize taşıyan iş ve hayal ortaklarımız, kreatif ajans Concept, medya ajansları Ingage ve Mindshare'e de ayrıca çok teşekkür ediyoruz” dedi. Reklam filmi, bir baba ile oğulun, 30 yıllık zaman dilimindeki değişimleri, birbirlerine hastalıkta, sağlıkta, üzüntü ve mutlulukta verdiği destek, duygu dolu sahnelerle izleyiciye ulaşmıştı. Filmde, hayat ne getirirse getirsin birbirinden hiç ayrılmayan baba ile oğulun hikâyesine Cem Adrian ve Hande Mehan tarafından seslendirilen, söz ve müziği İlhan Şeşen'e ait “Sen Benim Şarkılarımsın” parçası eşlik etmişti.

Haberler
23 Aralık 2019 - 16:32
Allianz Türkiye çalışanları temizlik hareketine katılarak İstanbul ve İzmir'de çöp topladı

Allianz Türkiye çalışanları temizlik hareketine katılarak İstanbul ve İzmir'de çöp topladı

Allianz Türkiye, çevre kirliliğine karşı dünyanın en büyük sivil toplum hareketi olan 21 Eylül Dünya Temizlik Günü'nde 'ben de varım' dedi. Dünya Temizlik Günü kapsamında bir temizlik hareketi başlatan Allianz Türkiye, genel merkezinin bulunduğu İstanbul ve operasyon merkezinin bulunduğu İzmir'de çevreye atılan çöpleri topladı. 21 Eylül Cumartesi günü 10.00 ile 13.00 saatleri arasında gerçekleştirilen çalışmalara Allianz Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Arif Aytekin öncülüğünde katılan çalışanlar ve aileleri toplam 245 kilogram çöp topladı. Grup, Dünya Temizlik Günü kapsamında Allianz Türkiye'nin de içinde bulunduğu 35 ülkeden Grup şirketlerinin katılımıyla milyonlarca gönüllü ile birlikte aynı anda dünyayı temizledi. 2018 yılında 41 bin 623 kişinin katılımı ile Türkiye rekoru kırıldı Dünya genelinde "Let's Do It! Foundation" tarafından organize edilen Dünya Temizlik Günü, Türkiye'de Sivil Yaşam Derneği koordinatörlüğünde gerçekleştiriliyor. Doğaya atılmış çöpleri temizlemek ve çevre kirliliği hakkında farkındalık oluşturmak amacıyla her yıl düzenlenen çevre temizliği etkinliği kapsamında Türkiye'deki ilk kampanya 2012 yılında Üsküdar ve Adalar (İstanbul), Burdur, Mudurnu (Bolu) ve Amasya olmak üzere beş noktada düzenlendi. Temizlik çalışmalarına yaklaşık bin 300 kişi katıldı. 1 tonu geri dönüştürülebilir olmak üzere 13 ton atık toplandı. 2018 yılında ise Türkiye rekoru kırıldı. 58 şehirde 41 bin 623 kişinin katıldığı temizlik hareketi ile 127 ton katı atık doğadan ayrıştırıldı. "Let' s do it!" hareketine bugüne kadar toplam 9 milyon gönüllü katıldı Let's do it! (Haydi Yapalım) fikri 2008 yılında küçük bir Baltık ülkesi olan Estonya'da filizlendi. 3 Mart tarihinde 50 bin kişi bir araya gelerek ülkenin her yerindeki 10 bin ton çöplüğü 5 saat içinde temizledi. Eylemin görüntüleri bir anda yayıldı ve temizlik modeli 15 ülke tarafından tekrar edildi. Toplam katılımcı sayısı 2.5 milyonu buldu. "Haydi Yapalım!" modeli 2012 yılı boyunca Dünya Temizliği (World Cleanup) kampanyasıyla aralarında Türkiye'nin de bulunduğu çok sayıda ülkede uygulandı. Bugüne kadar toplam 100 ülkede 115 temizlik etkinliği düzenlendi ve toplam 9 milyon gönüllü etkinliklerde yer aldı.

Haberler
21 Eylül 2019 - 15:05