Tarih : 24.07.2021 - 17:02 Yorum : 0

Ticaret Bakanlığı personel alımı başvuru şartları neler? Ticaret Bakanlığı kaç personel alacak?

Ticaret Bakanlığı tarafından duyurulan personel ilanının ardından ''Ticaret Bakanlığı personel alımı başvuru şartları neler? Ticaret Bakanlığı personel alımı ne zaman? Ticaret Bakanlığı kaç personel alımı yapacak?'' soruları araştırılmaya başlandı.

Ticaret Bakanlığı personel alımı başvuru şartları neler? Ticaret Bakanlığı kaç personel alacak?

Ticaret Bakanlığı sözleşmeli memur alımı yapacağını duyurmasının ardından başvuru şartları ve kaç personel alınacağı merak konusu oldu. Türkiye’nin farklı illerinde istahdam edilecek olan adaylar sınava katılma şartları ve yeterlilik ile ilgili soruların cevabını araştırıyor.

TİCARET BAKANLIĞI PERSONEL ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI

Ticaret Bakanlığı sözleşmeli personel alımı yapacağını duyurdu. Belirlenen şartları karşılayan adayların başvuru yapabileceği Ticaret Bakanlığı personel alımı için başvuru tarihi ve sınava giriş şartları açıklandı. Ticaret Bakanlığı 750 sözleşmeli personel alacağını açıkladı. Başvuru şartları Ticaret Bakanlığı resmi internet sitesinden yayınlandı. Ticaret Bakanlığı personel alımı içim sınava girmresi gereken adayların belirlenen şartlarıt aşıması gerekiyor. Ticaret Bakanlığı personel alşımı sınava giriş şartları:

  • 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinde belirtilen genel şartları taşımak,
  • Giriş sınavının yapıldığı yılın ocak ayının birinci günü itibarı ile otuz yaşını doldurmamış olmak (01.01.1991) ve daha sonra doğanlar başvurabilecektir.),
  • En az dört yıllık eğitim veren fakülte ve yüksekokulların hukuk, uluslararası ilişkiler, siyaset bilimi ve uluslararası ilişkiler, iktisat, ekonomi, kamu yönetimi, siyaset bilimi ve kamu yönetimi, işletme, maliye, ekonometri, çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri, istatistik, uluslararası ticaret ve lojistik, uluslararası ticaret ve işletmecilik, uluslararası ticaret, finans ve bankacılık, gümrük işletme bölümlerinden ya da bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulu tarafından onaylanmış yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarının yukarıda belirtilen bölümlerinden mezun olmak,
  • ÖSYM tarafından 2020 yılında yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavından, yukarıda belirtilen ilgili KPSS puan türünden 70 ve üzeri puan almak,
  • Erkeklerde en az 172 cm, kadınlarda ise en az 165 cm boyunda olmak,
  • Sağlık Bakanlığına bağlı tam teşekküllü Devlet hastanelerinden görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı veya bedensel özürlü olmadığını, psikiyatrik bir hastalığı, kişilik bozukluğu, nörolojik rahatsızlığı, şaşılığı, körlüğü, gece körlüğü, renk körlüğü, işitme kaybı, topallık, kekemelik, kas veya iskelet sisteminde hareket kısıtlılığı ve benzeri engeller bulunmadığını belirten ve “Yurdun her yerinde görev yapabilir ve silah kullanabilir” ibareli sağlık kurulu raporu almak.

TİCARET BAKANLIĞI PERSONEL ALIMI BAŞVURUSU NE ZAMAN?

Ticaret Bakanlığı personel alımı için başvurular dijital ortamdan yapılacak. Adaylar, Ticaret Bakanlığı personel alımı için başvurularını 9 Ağustos tarihi ile 18 Ağustos tarihleri arasında yapacak. Peki Ticaret Bakanlığı personel alımı başvurusu nasıl yapılır? İşte adım adım başvuru süreci:

  • Ticaret Bakanlığı personel alımı başvuruları e-devlet ya da Kariyer Kapısı’ndan yapılacak,
  • Şahsen veya posta yoluyla yapılan başvurular kabul edilmeyecek,
  • Başvuru şartlarını karşılamayan adaylar değerlendirmeye alınmayacak,
  • Uygulamalı (Fiziki Yeterlilik) sınava, KPSS başarı sırasına göre atama yapılacak kadro sayısının dört katı aday çağırılacaktır. Son sıradaki adayla aynı puana sahip olan birden fazla aday bulunması halinde, bu adayların tümü fiziki yeterlilik sınavına çağrılacaktır.
 
 
YORUM YAPIN

 
 
© 2004 - TGRT Haber