Tgrt Haber
08 Ağustos 2022 09:50 - Güncelleme : 08 Ağustos 2022 09:54

Meta, fenomenler için yeni bir özelliği test ediyor: Daha çok para kazanmak mümkün olacak!

Facebook, Instagram ve WhatsApp’ın sahibi Meta, fenomenler için yeni bir özelliği test etmeye başladı. Canlı yayınla ilişkili özellik, içerik üreticiye daha çok gelir sağlayacak.

Editör: Okan Güleş / Kaynak: businessinsider
Meta, fenomenler için yeni bir özelliği test ediyor: Daha çok para kazanmak mümkün olacak!
meta,teknoloji

Sosyal medya uygulamaları milyonlarca kişi tarafından kullanılırken, teknoloji şirketleri kullanıcı kaybetmemek için var gücüyle platformlarını en iyi hale getirmeyi amaçlıyor. Instagram, Twitter, WhatsApp ve Facebook için sürekli güncellemeler yapılırken, Meta bu kez de yeni bir canlı yayın platformu üzerine çalışıyor.

Influencer sayısının her geçen gün arttığı bu dönemde, Meta yeni bir özelliği test etmeye başladı. Hem yayıncıları hem de izleyicileri kapsayacak bu yenilik, canlı yayınla ilgili.

META’DAN, TWITCH BENZERİ PLATFORM GELİYOR

Business Insider’ın haberine göre; Meta, yakın zamanda birden fazla içerik oluşturucuya ulaşıp onlardan yeni projeyi denemelerini istedi. Twitch’e benzer işlevselliğe sahip gibi görünen platform, şu anda teknoloji fenomeni Andru Edwards ve TikTok yıldızı Vienna Skye dahil olmak üzere 100’den az içerik oluşturucuyla test ediliyor.

Platform, izleyicilerin akışta yer alan özelliklere erişim için ödeme yapmaları gereken katmanlı bir sisteme bağlı olarak çalışıyor. Testlerin şu an için sadece web’de olduğunu söyleyen Meta sözcüsü, iki yıldır bu proje için sessiz sedasız çalışıldığını vurguladı.

Meta, fenomenler için yeni bir özelliği test ediyor: Daha çok para kazanmak mümkün olacak!

Meta, Super isimli platformunun geliştirme sürecine 2020’nin sonlarında girdi ve şu anda Meta’nın yeni ürün deneme ekibi üzerinde çalışmaya devam ediyor. Şirketin Super’i testi, yakın zamanda canlı alışveriş özelliğini kapattığını duyurmasıyla geldi. Canlı video alışverişi, bir dizi küçük deneme ve beta testinin ardından iki yıl önce Facebook’ta herkese açık hale getirilmişti.

Canlı akış alışverişi Asya’da ve özellikle Çin’de giderek daha popüler hale geliyor. Bununla beraber, Facebook ve TikTok’un ikisi de canlı alışveriş planlarında geri adım atsa da Super’in erken testleri, Meta’nın influencer’lar ve içerik oluşturuculara yönelik canlı yayın platformu için bir pazar olduğuna inandığını gösteriyor. Meta, platform için hala erken test aşamasında ve muhtemelen içerik oluşturuculardan gelen geri bildirimlere göre yeni düzenlemeler yapacak

Kaynak: businessinsider
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...