Tgrt Haber
14 Nisan 2022 11:29 - Güncelleme : 14 Nisan 2022 11:36

İnternetten alışveriş yapanlar dikkat! Kapıda iade etti, 4 yıl sonra icralık oldu

Beylikdüzü’nde internetten nevresim takımı alan kadın, gelen ürünü beğenmeyince kapıda iade etti. 4 yıl sonra bir hukuk bürosunun arayıp iade ettiği üründen dolayı borcu olduğunu söylemesi üzerine e-Devlet kapısından borcunu sorgulayan kadın, icralık olduğunu gördü.

Almadığı bir ürünün parasını ödemediği için icralık olduğunu belirten Bahtişen Şen, dilekçe vererek sorumlular hakkında şikayetçi oldu.
Almadığı bir ürünün parasını ödemediği için icralık olduğunu belirten Bahtişen Şen, dilekçe vererek sorumlular hakkında şikayetçi oldu.

İstanbul Beylikdüzü’nde 2018 yılında internet üzerinden nevresim takımı alan kadın, siparişini kapıda iade etti. Olaydan 4 yıl sonra iade ettiği ürün sebebiyle borcu olduğunu öğrenen kadın, 120 lira için icralık oldu. Borcunun olmadığını ve ödeme yapmayacağını söyleyen genç kadın, konuyla ilgili araştırma yaptığında, çok sayıda mağdur olduğunu görerek vatandaşları, dikkatli olmaları konusunda uyardı.

DEFALARCA ARAYARAK TACİZ ETTİLER

2018 yılında internetten sipariş verdiği nevresim takımını kapıda iade eden Bahtişen Şen’e 4 yıl sonra bir hukuk bürosu tarafından 120 lira borcu olduğu gerekçesiyle telefonuna mesaj geldi. Şen, kendisine ulaşan kişilere herhangi bir borcunun olmadığını ifade etti. Durum üzerine defalarca kez aranan Şen, konu ile ilgili bir avukat arkadaşıyla birlikte E-devlet üzerinde inceleme yaptı.

Hakkında icra dosyası açıldığını öğrendi İnternet araştırması yapan Şen, benzer olayın defalarca kez yaşandığını ve binlerce insanın mağdur edildiğini öğrendi. Bahtişen Şen, bugün Büyükçekmece Adliyesi’ne giderek şikayet dilekçesini verdi.

“İADE ETMİŞSİNİZ, PARASINI İSTİYORUZ”

Yaşadığı durumu anlatan Bahtişen Şen “ Bir şirketten bana mesaj geldi. ‘Bir ürün almışsınız ve icraya verileceksiniz’ diyordu. Ben de şirketi aradım ve bana ‘2018 yılında internetten bir ürün almışsınız ve iade etmişsiniz. Onun parasını istiyoruz’ dediler. Ben ne olduğunu bile hatırlayamadım.” Dedi.

“ALMADIĞIM ÜRÜNÜN PARASINI İSTİYORLAR”

Bunun üzerine CİMER’e şikayette bulunduğunu söyleyen Şen, “İnternette olayla ilgili o kadar çok şikayet var ki… çok fazla mağdur vardı. Birkaç kez daha bana mesaj geldi. Ben de onlara ‘Beni ararsanız sizi şikayet edeceğim, benim hiçbir borcum yok’ dedim. Almadığım ürünün parasını istiyorlar. Eşim bana ‘Uğraşma bunlarla şikayetçi olma’ dedi. Orada hata ettim ve şikayetçi olmadım. Ancak bu konuyla ilgili pek çok şikayetin sonucunda takipsizlik kararı verilmiş. Ben sonuna kadar gideceğim. Şimdi adliyeye geldim ve dilekçe vereceğim. Başkaları da mağdur olmasın” dedi.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...