Tarih : 08.10.2021 - 11:46 Yorum : 0

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı çalışma uzman yardımcısı başvurusu nasıl yapılır? ÇSGB 125 personel alımı gerekli belgeler

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı personel alımı duyurusu yaptı. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Bilgin, çalışma uzman yardımcısı alımı ile ilgili sosyal medyadan yaptığı açıklama adayların başvuru şartları ile ilgili araştırma yapmasına neden oldu. Peki Çalışma Sosyal Güvenlik Bakanlığı uzman yardımcısı alımı başvuru şartları nelerdir? Uzman yardımcısı alımları ne zaman yapılacak?

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı çalışma uzman yardımcısı başvurusu nasıl yapılır? ÇSGB 125 personel alımı gerekli belgeler

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı 125 çalışma uzman yardımcısı alacak. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı bünyesinde görevlendirilmek üzere çalışma uzman yardımcısı arıyor. Başvuruda bulunmak isteyen adaylar çalışma uzman yardımcısı alımı şartları neler olduğunu merak ediyor.

ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI UZMAN YARDIMCISI BAŞVURU ŞARTLARI NELERDİR?

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı internet sitesi üzerinden bakanlıkta istihdam edilmek üzere 125 çalışma uzman yardımcısı alımı yapacaklarını duyurdu. Adayların 12 Ekim saat 10.00 ile 7 Kasım 2021 tarihleri arasında başvuru yapması gerekiyor. Çalışma uzman yardımcısı başvurusu e-Devlet üzerinden Kariyer Kapısı Kamu İşe Alım ve Kariyer Kapısı sekmesinde yapılacak. İşte Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı çalışma uzman yardımcısı başvuru şartları:

  • 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48’inci maddesinde yer alan genel şartlara sahip olmak,
  • En az dört yıllık lisans eğitimi almış olmak,
  • ÖSYM tarafından 2020 ve 2021 yıllarında yapılan Kamu Personeli Seçme Sınav ı (KPSS) sonucu en az 70 olanlar,
  • 35 yaşını doldurmamış olmak,
  • Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış olmak.

ÇALIŞMA UZMAN YARDIMCISI BAŞVURUSU GEREKLİ BELGELER

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı 125 çalışma uzman yardımcısı alımı yapacağını duyurmasının ardından gerekli şartları taşıyan adaylar istenilen belgeleri araştırmaya başladı. 12 Ekim saat 10.00 itibariyle e-devlet üzerinde aktif olacak çalışma uzman yardımcısı iş ilanı için adayları gerekli belgeleri toparlamaya başladı. İşte Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı 125 çalışma uzman yardımcısı başvurusu gerekli belgeler:

  • Yurt dışındaki öğrenim kurumlarından mezun olanlar için diploma denklik belgesinin aslı veya Bakanlıkça onaylı örneği.
  • Eğitim dilinin Arapça olduğuna ilişkin öğrenim kurumlarından alınacak belge (İlgili gruba başvuracak adaylar için).
  • Yabancı dil belgesi (Tabloda yabancı dil sınav puanı belirtilen gruplara başvuracak adaylar için).
  • Özgeçmiş.

ÇALIŞMA UZMAN YARDIMCISI BAŞVURUSU DETAYLARI İÇİN TIKLAYIN!

ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI PERSONEL ALIMI DEĞERLENDİRME SÜRECİ

Adaylar Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı çalışma uzmna yardımcısı başvurularını 12 Ekim 10:00 ile 7 Kasım 2021 23:59 tarihleri arasında e-Devlet üzerinden yapacak. 2020 veya 2021 lisans düzeyi Kamu Personel Seçme Sınavı sonuçlarına göre yapılan başvurular arasından, her bir grup için en yüksek puana sahip adaydan başlanarak atama yapılacak kontenjan sayısının 3 katı aday (son sıradaki adayla aynı puanı alanlar dâhil) sözlü sınava davet edilecek. Çalışma uzman yardımcısı alımı için sözlü sınava girmeye hak kazanan adaylar ile sözlü sınavın yeri ve tarihleri Bakanlık resmi internet sayfasından ve Kariyer Kapısı İşe Alım Platformu üzerinden duyurulacak.

Sözlü sınavda başarılı sayılmak için komisyon başkan ve üyelerinin yüz tam puan üzerinden verdikleri puanların aritmetik ortalamasının en az 70 puan almak gerekiyor.

 
 
YORUM YAPIN

 
 
© 2004 - TGRT Haber